go_back_alt
פירוט המוצר

ל-24 שעות: שני פחי 4 ליטר שמן זית כשר למהדרין ממשק אלוני, משלוח חינם

שני פחי שמן זית כתית מעולה בנפח 4 ליטר כל אחד (סה"כ 8 ליטר) ממשק אלוני ב-279 ₪ במקום 516 ₪, כולל משלוח חינם ול-24 שעות בלבד

אין לנו כרגע בדיוק את מה שחיפשת
לא לדאוג, יש עוד המון במיוחד בשבילך
לא לדאוג, יש עוד המון במיוחד בשבילך
  • מחיר באליגם 279
  • נקנו 40+
2 ל-24 שעות: שני פחי 4 ליטר שמן זית כשר למהדרין ממשק אלוני, משלוח חינם
3 ל-24 שעות: שני פחי 4 ליטר שמן זית כשר למהדרין ממשק אלוני, משלוח חינם
4 ל-24 שעות: שני פחי 4 ליטר שמן זית כשר למהדרין ממשק אלוני, משלוח חינם
1 ל-24 שעות: שני פחי 4 ליטר שמן זית כשר למהדרין ממשק אלוני, משלוח חינם

ל-24 שעות: שני פחי 4 ליטר שמן זית כשר למהדרין ממשק אלוני, משלוח חינם

שני פחי שמן זית כתית מעולה בנפח 4 ליטר כל אחד (סה"כ 8 ליטר) ממשק אלוני ב-279 ₪ במקום 516 ₪, כולל משלוח חינם ול-24 שעות בלבד
מחיר 279
נקנו 40+
פג תוקף
מחיר מיוחד עד חצות: 8 ליטר שמן זית כשר למהדרין ממשק אלוני בעל תו איכות של ענף הזית, כולל משלוח חינם עד הבית.
תיאור העסקה


שני פחי שמן זית כתית מעולה כשר למהדרין בנפח 4 ליטר כל אחד (סה"כ 8 ליטר) ממשק אלוני, בעל תו איכות של ענף הזית.
כולל משלוח חינם לכל רחבי הארץ.
מחיר ל-100 מ"ל: 3.487 ₪

בבואכם לקנות שמן זית עליכם לבדוק מספר דברים:

  • השמן מיוצר בתהליך כבישה קרה - ללא חומרים כימיים
  • ככל שרמת החומציות נמוכה יותר, השמן יותר משובח - בד"כ בחנויות רמת החומציות היא 0.8
  • רמת החומציות של שמן הזית של משק אלוני היא 0.4 - איכות גבוהה במיוחד

קצת על משק אלוני - משק בעל תו איכות של ענף הזית. משק אלוני ממוקם במושב בקוע, שבקצה הצפוני של ירושלים. במשך מספר עשורים משפחת אלוני עסקה בגידול מגוון ירקות ופירות, ובשנת 2000 נטעו בשטחים החקלאיים של המשק עצי זית מזנים איכותיים: מנזנילו, פיקואל, ברנע ואסקל. את הזיתים המוסקים עוצרים בבית הבד שבמשק, תוך הקפדה על הכנסת הזיתים לבית הבד ביום המסיק עצמו כדי להפיק שמן איכותי, בריא וטעים.

קצת על בית הבד של משק אלוני - בית הבד של משק אלוני יובא לארץ במיוחד מאיטליה והוא מתוצרת חברת Oliomio ('השמן שלי' באיטלקית) שבחבל טוסקנה. בבית הבד עושים שימוש בטכניקות המתקדמות ביותר למיצוי שמן זית כתית מעולה. טכנולוגיה זו מכונה בשם "מיצוי בשתי פאזות" - כתיתה וערבוב העיסה ולאחר מכן, הפרדה צנטרפוגאלית של השמן, ללא שימוש בתוספת מים לעיסה בתהליך. לטכנולוגיה זו יש 2 יתרונות מובהקים שבאים לידי ביטוי בתוצר המוגמר: מעניקה לשמן הזית את מלוא הניחוח והטעמים של עצי הזית, ומשמרת את הערך התזונתי של השמן כמו תכולתם של נוגדי חמצון טבעיים הקיימים בשמן וההופכים אותו לשמן כתית מעולה בריא במיוחד. כדי להבטיח שהשמן המעולה שמופק ישמור על איכותו ורכיביו הבריאים, במשק אלוני דואגים לאחסנו בתוך מכלי נירוסטה מתקדמים השומרים על השמן בטמפרטורה נמוכה וללא חשיפה לחמצן או מקור אור. אחסון זה מסייע גם בשמירה על טעמים וניחוחות ארומתיים במיוחד, עד לרגע שבו מתבצעת האריזה בבקבוקים, אשר נמכרים לצרכן. השמן כשר למהדרין בהשגחת רבנות מטה יהודה.

משק אלוני
האותיות הקטנות
השובר בתוקף עד 60 ימים ממועד רכישתו. משלוח חינם לרחבי הארץ: עד 14 ימי עסקים ממועד הרכישה. ניתן להזמין כמה מארזי שמן זית במשלוח אחד. טלפון לבירורים: 050-5535355. במידה ואין מענה בטלפון ניתן ואף מומלץ לשלוח הודעת SMS או וואטסאפ - חזרה ללקוח עד 24 שעות. מידע מדויק על המוצר מופיע על גבי אריזתו. יש לעיין במידע על המוצר על גבי אריזתו לפני השימוש. התמונות להמחשה בלבד. ככל שקיימת אי התאמה יש לבדוק את אריזת המוצר. שובר הבאליגם יהיה זמין בתום הרכישה תחת 'החשבון שלי'. בית העסק הנו האחראי הבלעדי לאיכות, לטיב ולטיפול במוצרים ו/או בשירותים שפורסמו ולמידע המוצג אודותיהם במודעה זאת. אודות המחיר המחוק. אודות מדיניות הביטולים.
1
משק אלוני - שמן זית בוטיק במשלוח עד הבית
מושב בקוע