go_back_alt
פירוט המוצר

בני הדייג, נמל תל אביב

מתאים לכם ארוחת דגים? ארוחה לזוג במסעדת בני הדייג בנמל ת"א עם מנות פתיחה ללא הגבלה, דגים, יין וקינוח ב-209 ₪, גם במוצ"ש

אין לנו כרגע בדיוק את מה שחיפשת
לא לדאוג, יש עוד המון במיוחד בשבילך
לא לדאוג, יש עוד המון במיוחד בשבילך
  • מחיר באליגם 209
  • נקנו 11+
2 בני הדייג, נמל תל אביב
3 בני הדייג, נמל תל אביב
4 בני הדייג, נמל תל אביב
5 בני הדייג, נמל תל אביב
6 בני הדייג, נמל תל אביב
7 בני הדייג, נמל תל אביב
8 בני הדייג, נמל תל אביב
9 בני הדייג, נמל תל אביב
1 בני הדייג, נמל תל אביב

בני הדייג, נמל תל אביב

מתאים לכם ארוחת דגים? ארוחה לזוג במסעדת בני הדייג בנמל ת"א עם מנות פתיחה ללא הגבלה, דגים, יין וקינוח ב-209 ₪, גם במוצ"ש
מחיר 209
נקנו 11+
פג תוקף
ארוחה זוגית עם מגוון מנות פתיחה במילוי חוזר, לחמים, מנות עיקריות ותוספות, דרינק וקינוח, גם במוצ"ש.
תיאור העסקה
דייג אוהב דגים... ומה איתכם?
 
העסקה כוללת: 
ארוחה זוגית עם פתיחים ומנות ראשונות למרכז השולחן, מנה עיקרית לכל סועד, תוספת לכל סועד, כוס יין / כוס שתייה קלה לכל סועד וקינוח זוגי.

תפריט הארוחה: 
  • פתיחים במילוי חוזר וללא הגבלה למרכז השולחן: מבחר סלטי הבית (משתנה מידי יום), לחמים ולחמניות טריות
  • מנות ראשונות למרכז השולחן: מנת חומוס עם טחינה וגרגרים חמים, פינוקים משתנים של השף (כרובית מטוגנת, פלפלים על האש, חצילים ועוד)
  • מנה עיקרית לבחירה לכל סועד: דגים שלמים המוכנים לפי בחירת הסועד (פתוח בגריל / מטוגן בשמן עמוק / שלם בתנור עם רוטב לימון ושמן זית: דניס, בורי, מושט, פילה אנטיאס), תבשיל חריימה של בני הדייג, פלטת דגיגונים, פסטה פילה דג, רצועות פילה מוסר, 'בני פורטוגל' ​(מנה זוגית הניתנת להזמנה במקום עיקרית לכל סועד), קבבוני טלה או סטייק פרגית. *מנות עיקריות נוספות בתוספת תשלום ובתיאום מול המסעדה (שאלו את המלצר)
  • תוספת לכל סועד: תפוחי אדמה אפויים בתנור
  • כוס יין הבית לכל סועד: אדום / לבן (ניתן להמיר בכוס שתייה קלה: לימונדה / תפוזים)
  • קינוח אחד לבחירה לזוג:  מלבי או קרם בוואריה 
קצת על בני הדייג - רשת 'בני הדייג' התחילה את דרכה בנמל יפו לפני שנים רבות, ומאז הספיקה להפוך למוסד מוביל וידוע בתחום המסעדנות והדגים, עם סניפים בנמל תל אביב ובמרינה בהרצליה, המושכים אליהם סועדים מאזור המרכז, השרון והארץ כולה. המסעדה מציעה קולינריה במיטבה בכל הקשור לאוכל טרי מן הים עם חומרי גלם איכותיים, מקצועיות ושירות ללא פשרות. סניף נמל תל אביב שוכן על קו המים בנמל הישן, מול הים הכחול, ואורחי המסעדה יכולים לשבת בחלל הפנימי הנעים והחמים או במרפסת הסגורה והמקורה. האווירה במקום מתאפיינת באירוח חם ומשפחתי, עם בר אלכוהול עשיר, אווירה ים תיכונית שמחה ומקפיצה ומאכלי ים טריים ותפריט מגוון: מנות בשריות, פירות ים, דגים, סלטים ומנות טעימות ילדים.
בני הדייג נמל תל אביב
האותיות הקטנות
השובר בתוקף עד  30 ימים ממועד רכישתו. יש להציג את השובר בתחילת הארוחה. למימוש בימים: א'-ה' 12:00-24:00, מוצ"ש - 20:00-24:00. בתיאום מראש בטלפון: 03-5440518. מימוש שובר אחד לזוג בביקור. כל זוג סועדים חייב בשובר. עד 4 סועדים בשולחן (2 שוברים זוגיים). סועד ללא שובר יחויב במינימום הזמנה מהתפריט בסך 100 ₪ לתשלום מול המסעדה. מחיר הארוחה אינו כולל דמי שירות. מימוש שובר הבאליגם מותנה בהיות מממש השובר מעל גיל 18 ובייתר הגבלות לעניין זה על פי דין. שובר הבאליגם יהיה זמין תחת 'החשבון שלי'. בית העסק הוא האחראי הבלעדי לאיכות, לטיב ולטיפול במוצרים ו/או בשירותים שפורסמו ולמידע המוצג אודותיהם במודעה זאת. אודות המחיר המחוק. אודות מדיניות הביטולים ודמי הביטול.
1
בני הדייג נמל תל אביב
בני הדייג נמל תל אביב