go_back_alt
פירוט המוצר

מסעדת שוקו לולו, פלורנטין

בוקר אורבני בלב פלורנטין: ארוחת בוקר זוגית בשוקו לולו כולל מנות מיוחדות וקאווה או למברוסקו לכל סועד, ב-89 ₪ במקום 154 ₪, גם בסופ''ש

אין לנו כרגע בדיוק את מה שחיפשת
לא לדאוג, יש עוד המון במיוחד בשבילך
לא לדאוג, יש עוד המון במיוחד בשבילך
  • מחיר באליגם 89
  • מחיר מלא 154
  • נקנו 19+
2 מסעדת שוקו לולו, פלורנטין
3 מסעדת שוקו לולו, פלורנטין
4 מסעדת שוקו לולו, פלורנטין
1 מסעדת שוקו לולו, פלורנטין

מסעדת שוקו לולו, פלורנטין

בוקר אורבני בלב פלורנטין: ארוחת בוקר זוגית בשוקו לולו כולל מנות מיוחדות וקאווה או למברוסקו לכל סועד, ב-89 ₪ במקום 154 ₪, גם בסופ''ש
154 42% הנחה
מחיר 89
42% הנחה
נקנו 19+
פג תוקף
ארוחה בוקר לזוג עם ביצים בסגנון לבחירה, לחמים, גבינות, מזטים, דרינק ושתייה קלה וחמה, גם בסופ"ש.
תיאור העסקה
ארוחת בוקר באזור הכי סטייל בתל אביב: בוקר זוגי במסעדת שוקו לולו בפלורנטין.

שימו לב: המסעדה פועלת על פי התו הסגול ובהתאם להנחיות משרד הבריאות. 

העסקה כוללת:
ארוחת בוקר זוגית עם ביצים מיוחדת לבחירה. 

תפריט הארוחה: 
  • מנת ביצים לבחירה לכל סועד: בנדיקט בלקני, בנדיקט פלורנטין, בנדיקט סלמון, פריטטה רימיני, שקשוקה בלקנית, בוקר גבינות מושחמות (חביתה עם גבינות), בוקר חביתת היער (חביתה עם פטריות שמפניון טריות ובצל קצוץ), בוקר ירוק (חביתת ירק ועשבי תיבול), בוקר הקיבוצניק (חביתה עם ירקות), חביתה, ביצת עין או מקושקשת. 
  • סלט עגבניות זוגי
  • גבינות ומזטים (משתנה)
  • צ'יפס זוגי
  • סלסלת לחמים זוגית עם חמאה וריבה
  • כוס קאווה / למברוסקו לכל סועד
  • כוס מיץ תפוזים / לימונדה לכל סועד
  • כוס שתייה חמה לבחירה לכל סועד. 
קצת על מסעדת שוקו לולו - בלב שכונת פלורנטין בתל אביב, בינות לברים האופנתיים ברחוב ויטל המרכזי בשכונה, ניצבת בגאון מסעדת שוקו לולו כמקום בילוי אולטימטיבי. במסעדה ניתן ליהנות מעיצוב אורבני וצעיר, עם אווירה חמה ושיק של שכונה אופנתית. בתפריט המסעדה המגוון ניתן למצוא בשרים, מחלקת המבורגר עשירה, דגים ופירות ים וארוחות בוקר גדולות ועשירות כמותן לא פגשתם. עם כל הטוב הזה תמצאו גם מחלקת פסטות ייחודית בה הפסטה מגיעה ללקוח עם עגלה ובה גלגל פרמזן גדול, הפסטה נשפכת לתוך הגלגל ומצופה בגבינת פרמזן איכותית "גראנה פדאנה" ומעליה הרוטב המוזמן. גולת הכותרת במקום הוא תפריט גלידות ייחודי בו תוכלו למצוא כל פנטזיה עליה חלמתם, גלידה בכוסות עם כל התוספות והרטבים עליהם חשבתם, קומבינציות גלידה עם עוגות ועוד - כל זאת מגלידה תוצרת הבית.
לעמוד הפייסבוק של שוקו לולו>>
לעמוד האינסטגרם של שוקו לולו>>
שוקו לולו תל אביב
האותיות הקטנות
תקף עד 15.09.20. ניתן לממש בישיבה במקום בימים: א'-ה' 11:00-18:00, ו'-ש' 9:30-13:00. בתיאום מראש בטלפון: 03-5187970. מימוש של שובר אחד לזוג. מחיר הארוחה אינו כולל דמי שירות. המסעדה פועלת לפי כל הנחיות משרד הבריאות והתו הסגול להיגיינה. מימוש שובר הבאליגם מותנה בהיות מממש השובר מעל גיל 18 ובייתר הגבלות לעניין זה על פי דין. השובר יהיה זמין בתום הרכישה תחת 'החשבון שלי'. בית העסק הנו האחראי הבלעדי לאיכות, לטיב ולטיפול במוצרים ו/או בשירותים שפורסמו ולמידע המוצג אודותיהם במודעה זאתאודות המחיר המחוקאודות מדיניות הביטולים ודמי הביטול.

 

1
שוקו לולו
ויטל 3 תל איביב