go_back_alt
פירוט המוצר

משחק חדר בריחה בבית לכל המשפחה

חדר בריחה בתוך הבית: משחק בריחה לכל המשפחה שאפשר לשחק מהטלפון החכם ב-79 ₪

אין לנו כרגע בדיוק את מה שחיפשת
לא לדאוג, יש עוד המון במיוחד בשבילך
לא לדאוג, יש עוד המון במיוחד בשבילך
  • מחיר באליגם 79
  • מחיר מלא 99
  • נקנו 6+
2 משחק חדר בריחה בבית לכל המשפחה
3 משחק חדר בריחה בבית לכל המשפחה
4 משחק חדר בריחה בבית לכל המשפחה
5 משחק חדר בריחה בבית לכל המשפחה
6 משחק חדר בריחה בבית לכל המשפחה
1 משחק חדר בריחה בבית לכל המשפחה

משחק חדר בריחה בבית לכל המשפחה

חדר בריחה בתוך הבית: משחק בריחה לכל המשפחה שאפשר לשחק מהטלפון החכם ב-79 ₪
99 20% הנחה
מחיר 79
20% הנחה
נקנו 6+
פג תוקף
משחק חדר בריחה בבית לכל המשפחה לבחירה: המרדף אחרי הנסיוב, שכחו אותי בבית או האוצר האבוד.
תיאור העסקה
תקועים בבית ומחפשים פעילות מהנה, מצחיקה ומאתגרת לכל המשפחה? ורטיגו ו-EPIC MONKEYS דאגו לכם לחדר בריחה נודד - משחק מאתגר שאפשר לשחק בו ביחד מהבית.
פרטים נוספים
באתר החברה>>
שימו לב: ניתן לשחק באמצעות מכשירי אנדרואיד בלבד

משחק חדר בריחה ביתי לבחירה:
  • המרדף אחרי הנסיוב
  • שכחו אותי בבית
  • האוצר האבוד
המרדף אחרי הנסיוב
השנה היא 2020. מגפת הקורונה הולכת ומתפשטת בעולם. אנשים נמצאים בהסגר, מקומות בילוי סגורים ונראה שאין פתרון באופק. אבל זה לא באמת המצב. לפי השמועות, קיים ארגון סתרים של מדענים, שייתכן והצליחו ליצור נסיוב שעוצר את הווירוס. הם שומרים אותו במקום סודי ולא מפיצים אותו, על מנת לזרוע כאוס בעולם. המשימה שלכם היא למצוא את הנסיוב. אם תצליחו לעשות את זה, תוכלו להציל את העולם!
אז למה אתם מחכים? האנושות כולה זקוקה לכם!
 
שכחו אותי בבית
משפחת מקאליסטר עומדת לצאת לחופשה, ובני המשפחה עוזבים בחיפזון ושוכחים בבית את קווין בנם בן השמונה. כשקווין מגלה שמשפחתו שכחה להעיר אותו והבית לרשותו - הוא הכי שמח בעולם. אבל סכנה אורבת לו מעבר לפינה, בצורת זוג פורצים אשר מסתובבים בשכונות אמידות בחיפוש אחר בתים לפרוץ אליהם. השניים מתכננים לפרוץ לביתו של קווין, אך קווין מטעה אותם לחשוב שהבית מלא אנשים, וכשזה לא מצליח הוא מטמין להם מלכודות. מה יקרה בסופו של דבר? האם השודדים ייתפסו על ידי המשטרה? האם המשפחה תתאחד ותחזור לביתם? הכל תלוי בכם!
אז למה אתם מחכים? קווין צריך אתכם...

האוצר האבוד
תוך כדי חיטוט בארון מצאתם קופסה ישנה מעץ ובתוכה מפה עתיקה ומכתב מסבא רבא שמגלה לכם שהוא היה איש צוות בספינת הפיראטים של ווילי. בעזרת המפה תצאו למסע קסום למציאת האוצר האבוד.
קדימה... בואו נתחיל את ההרפתקה.
 
Epic Monkeys
יצרנית תוכן של משחקי בריחה מבוססי מיקום בכל העולם. המשחקים מתאימים את עצמם למיקום שלכם, בין אם בתוך הבית, בחצר, במשרד או בפארק. הטכנולוגיה מאפשרת חוויה בלתי נשכחת של משחק ברמה גבוהה. אפיק מאנקיז ממשיכים גם היום לייצר ולפתח משחקים רבים שתוכלו לייצר מהן פעילות משמחת בבית כדי להעביר את הזמן.
ורטיגו חדרי בריחה בע"מ
האותיות הקטנות
השובר בתוקף עד 60 ימים ממועד רכישתו. שימו לב: ניתן לשחק באמצעות מכשירי אנדרואיד בלבד. ניתן לממש בימים א'-ש' 09:00-24:00. מימוש באמצעות רישום עצמי בלינק הזמנת משחק (אין משמעות לתאריך המועד הנבחר, ניתן לשחק בכל זמן שתרצו). המשחק יישלח אליכם למייל מספר דקות לאחר השלמת הרישום. מימוש של שובר אחד למשחק. טלפון לתמיכה ולבירורים: 03-9600040. שובר הבאליגם יהיה זמין בתום הרכישה תחת 'החשבון שלי'. בית העסק הנו אחראי בלעדי לאיכות, טיב וטיפול במוצרים ושירותים שפורסמו ולמידע המוצג אודותיהם במודעה זאת. אודות המחיר המחוק. אודות מדיניות הביטולים ודמי הביטול.
1
ורטיגו חדרי בריחה בע"מ
יוסף בוקסנבאום 1 תל אביב