go_back_alt
פירוט המוצר

חדר בריחה - האלמנט החמישי, בת ים

להביס את הרוע: גורל האנושות בידיים שלכם, משחק בחדר בריחה האלמנט החמישי החל מ-59 ₪ גם בסופ"ש

אין לנו כרגע בדיוק את מה שחיפשת
לא לדאוג, יש עוד המון במיוחד בשבילך
לא לדאוג, יש עוד המון במיוחד בשבילך
  • מחיר באליגם 59
  • מחיר מלא 120
  • נקנו 3+
2 חדר בריחה - האלמנט החמישי, בת ים
1 חדר בריחה - האלמנט החמישי, בת ים

חדר בריחה - האלמנט החמישי, בת ים

להביס את הרוע: גורל האנושות בידיים שלכם, משחק בחדר בריחה האלמנט החמישי החל מ-59 ₪ גם בסופ"ש
מחיר
59
 
שווי
120
 
אזל המלאי
מחיר
149
 
שווי
240
 
אזל המלאי
מחיר
199
 
שווי
300
 
אזל המלאי
מחיר 59
51% הנחה
נקנו 3+
פג תוקף
היכנסו למרוץ נגד הזמן אשר בסופו רק אחד יישאר: הטוב או הרע.
עד 12 תשלומים ללא ריבית*
תיאור העסקה
גורל שלום האנושות והיקום כולו על הכתפיים שלכם...

חדר בריחה - האלמנט החמישי 
שנת 2263. כוח איום ונורא הנקרא 'הרוע הגדול' מאיים על שלום האנושות והיקום כולו. הנשק האולטימטיבי והתקווה היחידה להציל את בני האדם מן האיום הוא האלמנט החמישי, שמגיע לכדור הארץ כל חמשת אלפים שנה. יחד עם ארבעת אבני היסוד: אש, מים, אויר ואדמה - הוא מגרש את הרוע ושולח אותו חזרה למקום ממנו הוא בא, אלא שהספינה שנושאת עמה את האלמנט החמישי והאבנים מותקפת ונעלמת. כעת על המשתתפים להציל את היקום. המשימה היא למצוא את האבנים ולאחד אותן עם האלמנט החמישי מחדש במטרה לגרש את הרשע אחת ולתמיד. האם יש לכם את מה שדרוש בכדי להציל את העולם ולגלות מיהו האלמנט החמישי?
פרטים נוספים:
  • משך המשחק: 60 דקות
  • מינימום 2 שחקנים בחדר
  • כניסה לילדים מתחת לגיל 16 בליווי מבוגר בלבד
 
קצת על וורלד קווסט - Escape Room הוא משחק חברה מציאותי ומאתגר, שבאמצעות תפאורה מושקעת וסיפור מסגרת יוצר לכם חוויה מרתקת בעולם אחר. במשך שעה תוכלו להתנתק מהיומיום שלכם ולהיכנס אל תוך עולם מופלא של שודדי ים, ספינות עץ, אוצרות אגדיים, ומפות עתיקות. אל החדר נכנסים לזמן מוגבל, אשר במהלכו צריך לחפש רמזים, לפתור חידות ולבצע משימות על מנת לצאת בזמן. החידות בחדר מגוונות מאוד ודורשות מהמשתתפים עבודת צוות, שיתוף פעולה, חשיבה יצירתית וקבלת החלטות מהירה. אין כל צורך בידע מוקדם, רק ראש על הכתפיים וחשיבה מחוץ לקופסא. מדובר בפעילות כיפית ומגבשת, המתאימה לחברים, משפחות, צוותים, דייטים ועוד.
וורלד קווסט חדר בריחה מגרש השדים
האותיות הקטנות

​השובר בתוקף עד 60 ימים ממועד רכישתו. ניתן לממש בימים א'-שבת 12:30-24:30. בתיאום מראש בלבד, בטלפון: 054-4661356. ניתן לבטל הזמנה עד 12 שעות לפני מועד המשחק לכל המאוחר. יש להיות זמינים ביום המשחק בטלפון או במייל כדי לאשר הגעה. ללא אישור הגעה המשחק עלול להתבטל. מינימום 2 שחקנים בחדר. כניסה לילדים מתחת לגיל 16 בליווי מבוגר בלבד. שובר הבאליגם יהיה זמין בתום הרכישה תחת 'החשבון שלי'. ​בית העסק הינו אחראי בלעדי לאיכות, טיב וטיפול במוצרים ושירותים שפורסמו. מהו המחיר המחוקמדיניות ביטולים   

 
1
וורלד קווסט חדר בריחה האלמנט החמישי
אהוד קינמון 29