go_back_alt
פירוט המוצר

כרטיס להצגה 'האחרים', תיאטרון הקאמרי

מרגשת, אופטימית ונפלאה: כרטיס להצגה 'האחרים' מאת הלל מיטלפונקט ב-69 ₪ ליחיד

אין לנו כרגע בדיוק את מה שחיפשת
לא לדאוג, יש עוד המון במיוחד בשבילך
לא לדאוג, יש עוד המון במיוחד בשבילך
  • מחיר באליגם 69
2 כרטיס להצגה 'האחרים', תיאטרון הקאמרי
3 כרטיס להצגה 'האחרים', תיאטרון הקאמרי
1 כרטיס להצגה 'האחרים', תיאטרון הקאמרי

כרטיס להצגה 'האחרים', תיאטרון הקאמרי

מרגשת, אופטימית ונפלאה: כרטיס להצגה 'האחרים' מאת הלל מיטלפונקט ב-69 ₪ ליחיד
מחיר 69
פג תוקף
עיבוד בימתי של תיאטרון הקאמרי למחזה על ימי המנדט הבריטי האחרונים, והרגשת הזרות במדינה שעתידה לקום.
תיאור העסקה
"'האחרים' של הלל מיטלפונקט הוא פשוט מחזה נפלא שעשוי היטב, מרגש ומעניק חוויה בלתי רגילה. הבימוי, המשחק והעלילה רוויית התפניות הופכים אותו למחזה חשוב אך נטול פאתוס, מה שנותן לו ציון כמעט מושלם" (דוד רוזנטל, וואלה תרבות) 

העסקה כוללת:
כרטיס יחיד להצגה 'האחרים' בתיאטרון הקאמרי, תל אביב.

תאריכי ההצגה:
  • יום א' 10.11, בשעה 20:30
קצת על ההצגה - 1947, תל אביב. הפנסיון של אידה. השנה האחרונה של המנדט הבריטי בארץ ישראל. אל הפנסיון של אידה מגיעה אורחת, דסי. דסי היא צעירה ילידת תל אביב, מי שהתגייסה לצבא הבריטי להילחם בגרמנים, הכירה בזמן השירות את ג'ק הבריטי, קצין מודיעין ונישאה לו. השניים חיים מאז באושר בבירמינגהם בה הם מגדלים את בנם דיוויד. לאחר שש שנים בהן לא הייתה בארץ, דסי מגיעה חזרה לעיר הולדתה כדי להשתתף בחתונתה של גילה אחותה. ביקורה של דסי בארץ פותח פצעים חדשים וחשבונות ישנים בין בני המשפחה: אריה מרשק התעשיין, אביה של דסי דורש ממנה במפגיע לעזוב מיד את הארץ שכן בנישואיה לג'ק הבריטי המיטה קלון על משפחתה. גילה האחות האוהבת נקרעת בין מחויבותה לאביה ואהבתה לאחותה, מה גם שהקרב המשפחתי  הזה מתרחש בערב כלולותיה.

כתיבה ובימוי: הלל מיטלפונקט
תפאורה: אלכסנדרה נרדי
תלבושות: עפרה קונפינו
מוסיקה: שפי ישי
תאורה: עדי שימרוני
משתתפים: נטע גרטי, יצחק חזקיה, כנרת לימוני/אנדריאה שוורץ, גיא מסיקה, אבישי מרידור, דודו ניב, אסתי קוסוביצקי, עירית קפלן, ג'וי ריגר/דנה מיינרט
משך ההצגה: 100 דקות


 
תיאטרון הקאמרי
האותיות הקטנות
תקף למופע שיתקיים בתיאטרון הקאמרי תל אביב במועדים המופיעים בגוף העסקה. סדר הישיבה יקבע בצורה אקראית ע"י צוות ההפקה ובהתאם לשובר שנרכש. ניתן לקבל מושבים סמוכים ברכישה תחת אותה הזמנה בבאליגם. יש להגיע לקופות כחצי שעה לפני תחילת המופע ולהמיר את השובר בכרטיס. שמירת הכרטיסים בקופות תהיה לפי שם בעל חשבון הבאליגם. שובר הבאליגם יהיה זמין בתום הרכישה תחת 'החשבון שלי'. בית העסק הנו האחראי הבלעדי לאיכות, לטיב ולטיפול במוצרים ו/או בשירותים שפורסמו. אודות המחיר המחוקאודות מדיניות הביטולים.
1
תיאטרון הקאמרי
תיאטרון הקאמרי תל אביב