go_back_alt
פירוט המוצר

חי-כיף, ראשון לציון

ליהנות עם המשפחה באוויר הפתוח: יום מלא חוויות ב'חי-כיף' - כרטיס ליחיד ב-33 ₪ גם בסופ"ש

אין לנו כרגע בדיוק את מה שחיפשת
לא לדאוג, יש עוד המון במיוחד בשבילך
לא לדאוג, יש עוד המון במיוחד בשבילך
  • מחיר באליגם 33
  • נקנו 53+
2 חי-כיף, ראשון לציון
3 חי-כיף, ראשון לציון
4 חי-כיף, ראשון לציון
5 חי-כיף, ראשון לציון
6 חי-כיף, ראשון לציון
7 חי-כיף, ראשון לציון
8 חי-כיף, ראשון לציון
9 חי-כיף, ראשון לציון
1 חי-כיף, ראשון לציון

חי-כיף, ראשון לציון

ליהנות עם המשפחה באוויר הפתוח: יום מלא חוויות ב'חי-כיף' - כרטיס ליחיד ב-33 ₪ גם בסופ"ש
מחיר 33
נקנו 53+
פג תוקף
יונקים, זוחלים, עופות ועוד כ-600 בעלי חיים מחכים לכם בחי-כיף, גם בסופ"ש.
תיאור העסקה
כרטיס כניסה ליחיד כולל סופ"ש למתחם החי-כיף, שם מחכים לכם למור זנב טבעת, קוף טמרין ראש כותנה, וולאבי אדום צוואר ועוד כ-600 בעלי חיים ממינים שונים שאולי אתם לא מכירים. במרחק של רק 5 דקות מאיקאה ומהסינמה סיטי בראשל"צ.
 
קצת על חי-כיף ראשל”צ - החי-כיף מזמין את אורחיו לראות מקרוב אליגטורים זברות, קנגורו, ציפורי אמו, קופים, מגוון זוחלים, נחשי ענק, איגואנות, לטאות ועוד. כמו כן, לאחרונה הוקם בחי-כיף משק חי גדול המשתרע על שטח של דונם וחצי בו ניתן ללטף כבשים, גדיים, עיזים, ארנבים, עופות, ברווזים ואווזים. ​בואו ליהנות מהמקום ומהאווירה ושובו הביתה עמוסי חוויות עד לביקור הבא.
חי-כיף ראשון לציון
האותיות הקטנות
השובר בתוקף עד 30.06.2021. למימוש השובר יש להגיע לקופות עם מס' שובר / הטבה. ניתן לממש בימים א'-ה', שבתות 9:00-17:00, שישי וערבי חג 9:00-15:00. לא כולל חגים וחול המועד. ייתכנו ימים סגורים למבקרים לרגל אירועים פרטיים / שינויים. בשעות הפתיחה ועל כן יש להתעדכן מראש באתר החי-כיף טרם הגעה למקום. הכניסה לגן בכפוף לשעות פעילות הקופות. הקופות נסגרות שעתיים לפני סגירת גן החיות. ​ניתן להגיע עם שובר דיגיטלי. טלפון לבירורים: 03-9615942. ילד מגיל שנתיים חייב בכרטיס. אין כפל מבצעים, הטבות והנחות. בית העסק הנו האחראי הבלעדי לאיכות, לטיב ולטיפול במוצרים ו/או בשירותים שפורסמו. אודות המחיר המחוק. אודות מדיניות הביטולים ודמי הביטול.
1
חי-כיף החברה העירונית ראשון לציון
חי כיף ראשון לציון