go_back_alt
פירוט המוצר

יום כיף עם עיסוי במלון הרודס תל אביב

כל הפינוקים כאן: יום כיף במלון הרודס ת"א עם עיסוי, סאונה, כיבוד קל ויין ללא הגבלה החל מ-219 ₪

אין לנו כרגע בדיוק את מה שחיפשת
לא לדאוג, יש עוד המון במיוחד בשבילך
לא לדאוג, יש עוד המון במיוחד בשבילך
  • מחיר באליגם 219
  • נקנו 3+
2 יום כיף עם עיסוי במלון הרודס תל אביב
3 יום כיף עם עיסוי במלון הרודס תל אביב
4 יום כיף עם עיסוי במלון הרודס תל אביב
5 יום כיף עם עיסוי במלון הרודס תל אביב
6 יום כיף עם עיסוי במלון הרודס תל אביב
7 יום כיף עם עיסוי במלון הרודס תל אביב
8 יום כיף עם עיסוי במלון הרודס תל אביב
9 יום כיף עם עיסוי במלון הרודס תל אביב
1 יום כיף עם עיסוי במלון הרודס תל אביב

יום כיף עם עיסוי במלון הרודס תל אביב

כל הפינוקים כאן: יום כיף במלון הרודס ת"א עם עיסוי, סאונה, כיבוד קל ויין ללא הגבלה החל מ-219 ₪
מחיר
219
 
אזל המלאי
מחיר
249
 
אזל המלאי
מחיר
429
 
אזל המלאי
מחיר 219
נקנו 3+
פג תוקף
יום של כיף בעיר הגדולה: עיסוי, סאונה, יין ללא הגבלה ופינוקים בספא של מלון הרודס ת"א.
תיאור העסקה
בא לי פינוק: סידרנו לכם חבילת ספא שווה במיוחד בספא של מלון הרודס ת"א. 

יום כיף ליחיד / לזוג כולל:
  • 30/45 דקות עיסוי לבחירה לכל אחד עם שמן זרעי ענבים חם (בהתאם לשובר הנרכש)
  • יין ללא הגבלה, שתייה חמה, שתייה קרה וכיבוד קל 
  • סאונה יבשה
  • חלוק וכפכפי ספא לשימוש במתחם
  • בשובר הכולל ארוחה בלבד: ארוחת בוקר בופה זוגית במלון (מוגשת בין השעות 8:30-10:00)
שימו לב! החזרה לפעילות הינה עפ"י הוראות משרד הבריאות והקפדה יתרה על הכללים המאושרים: כל הבאים בשערי הספא עוברים מדידת חום וחתימה על הצהרת בריאות. במקום נמצאים חומרי חיטוי, אלכוג'ל ועוד. כל המטפלים מוסמכים ועובדים עם מיגון מלא, מסכות ועוד, תוך הקפדה נוקשה על הכללים.
רשת שר ספא שומרת ודואגת לבריאותכם כמו תמיד, ברמה הגבוהה ביותר ותוך הקפדה יתרה לקבלת חוויה בטוחה ונעימה.


עיסויים לבחירה:
  • עיסוי שוודי קלאסי: עיסוי קלאסי ומהמבוקשים ביותר. מתמקד בשיפור זרימת הדם בגוף, מוריד מתחים ומיועד לשחרר ולהרגיע את שרירי הגוף מהצוואר והראש ועד כפות הרגליים.
  • עיסוי קצוות: מיקוד באזורי כפות הידיים, כפות הרגליים, הצוואר והפנים. משלב מספר טכניקות של הרגעה והרפיה של שרירי הגוף, נחשב לעיסוי עדין יותר ופחות אגרסיבי, מיועד לשחרור לחץ ולהרגיע את הגוף והנפש.
  • עיסוי משולב: כשמו כן הוא - טיפול המשלב מספר טכניקות בטיפול אחד. טיפול מקיף הנותן נגיעה בנקודות רבות יותר וברמת לחץ משתנה, מגביר את תהליך השחרור והרפיית הגוף ומיועד לסייע בהורדת מתח ועומס על השרירים.
  • עיסוי לנשים בהריון: מתאים לנשים בשבוע 18-32 ובתיאום מראש בלבד.
רשת Share Spa
כבר מהרגע הראשון, ברגע בו תכנסו למתחמי הספא תוכלו לחוש ברוגע, בשלווה ובחמימות שתקיף ותחבק אתכם, עם מוזיקת רקע מרגיעה, אווירת שאנטי, ריחות משכרים ומתחמי ספא מהפנטים. לרשת 11 בתי ספא יפיפיים ומרגשים במקומות הנחשקים בארץ.
על קו החוף המהפנט, במרכז הארץ תמצאו את מתחמי הספא שלנו בהרצליה בסמוך למרינה המרהיבה במלונות הרודס ו-ניקס. בתל אביב- עיר ללא הפסקה נחכה לכם במלונות אורכידאה, הרודס, לאונרדו ארט ובכר האוס. בעיר בת ים המתחדשת והמרגשת תמצאו אותנו במלון לאונרדו סוויט. בפינה הדרומית ביותר בארץ- באילת המהפנטת תמצאו אותנו במלון המפנק ביותר שתוכלו לדמיין - יו קורל ביץ. בצידה השני של הארץ, בצפון הירוק תמצאו אותנו על רכס הגלבוע המשקיף אל העמקים הצבעוניים המרהיבים במלון הנופש אוליב בגלבוע. בהרי הכרמל שבחיפה תוכלו לבקר אותנו במלון היוקרה- דן כרמל. תמשיכו צפונה ותפגשו אותנו בעכו הציורית סמוך לסמטאות העיר העתיקה על חוף הים החלומי במלון הקאנטרי קלאב המפנק חוף התמרים.

רשת Share Spa עושה כל שביכולתה בכדי להעניק לכם יום חוויה מושלם הכולל, מלבד המסאג', שלל מתקני ספא הקשורים לתחום הספא, המון פינוקים מיוחדים שלא תמצאו בשום מקום אחר ושירות ברמה הגבוהה ביותר. ברשת Share Spa תמצאו את צוות המטפלים והמטפלות הטובים ביותר בארץ אשר לכולם הסמכה, המלצות וניסיון עשיר בתחום הספא בכדי להעניק לכם את האיכות ברמה הגבוהה ביותר ללא פשרות. אנחנו יכולים לגלות לכם שלאחר שתשתפו את החוויה המפנקת שלכם עם הקרובים לכם והאהובים עליכם, תבינו למה אנו נקראים Share Spa. עם עשרות אלפי לקוחות מרוצים מכל קצוות הארץ, עכשיו זה הזמן לומר - ספא, לא חייב להסתכם במסאג' בלבד.  
Share Spa – למצוא את נקודת האיזון והשלווה.  
שר ספא
האותיות הקטנות


השובר בתוקף עד 31.12.20. למימוש בימים א'-ה' ובתיאום מראש בטלפון: 8921* / 073-7947940. 
שישי, שבת וימי בחירות - בתוספת 50 ₪ לאדם לתשלום מול הספא. לא תקף בערבי חג וחגים. החל ממועד תיאום הטיפול, כל ביטול/שינוי ייעשו ישירות מול רשת שר ספא ובכפוף למדיניות הרשת. העיסויים יבוצעו החל מהשעה 09:00. יש להגיע 30 דקות לפחות לפני מועד הטיפול - איחור גורר קיצור מזמן הטיפול. בשובר הכולל ארוחת בוקר - שעות פעילות הבופה: 08:30-10:00. הכניסה למתחם הספא בבתי המלון מגיל 18 בלבד. לא ניתן להיכנס למתחם בליווי ילדים, תינוקות או עגלות. מימוש שובר אחד לאדם / לזוג - בהתאם לשובר הנרכש. מימוש שובר הבאליגם מותנה בהיות מממש השובר מעל גיל 18 ובייתר הגבלות לעניין זה על פי דין. שובר הבאליגם יהיה זמין בתום הרכישה תחת 'החשבון שלי'. ​בית העסק הנו אחראי בלעדי לאיכות, טיב וטיפול במוצרים ושירותים שפורסמו ולמידע המוצג אודותיהם במודעה זאת.  
אודות המחיר המחוקאודות מדיניות הביטולים ודמי הביטול.
1
Share Spa- שר ספא
הירקון 155, תל אביב יפו, 6345318