go_back_alt
פירוט המוצר

תוכנית חיטוב ותזונה בריאה, אירה דולפין

מלכת הכושר אצלך בבית: תוכנית אונליין לחיטוב ותזונה בריאה של אירה דולפין - אימונים, קבוצת פייסבוק סגורה ומתכונים, ב-349.90 ₪ במקום 550 ₪ ל-8 שבועות

אין לנו כרגע בדיוק את מה שחיפשת
לא לדאוג, יש עוד המון במיוחד בשבילך
לא לדאוג, יש עוד המון במיוחד בשבילך
  • מחיר באליגם 349.90
  • מחיר מלא 550
  • נקנו 5+
2 תוכנית חיטוב ותזונה בריאה, אירה דולפין
3 תוכנית חיטוב ותזונה בריאה, אירה דולפין
4 תוכנית חיטוב ותזונה בריאה, אירה דולפין
5 תוכנית חיטוב ותזונה בריאה, אירה דולפין
6 תוכנית חיטוב ותזונה בריאה, אירה דולפין
7 תוכנית חיטוב ותזונה בריאה, אירה דולפין
8 תוכנית חיטוב ותזונה בריאה, אירה דולפין
1 תוכנית חיטוב ותזונה בריאה, אירה דולפין

תוכנית חיטוב ותזונה בריאה, אירה דולפין

מלכת הכושר אצלך בבית: תוכנית אונליין לחיטוב ותזונה בריאה של אירה דולפין - אימונים, קבוצת פייסבוק סגורה ומתכונים, ב-349.90 ₪ במקום 550 ₪ ל-8 שבועות
550 36% הנחה
מחיר 349.90
36% הנחה
נקנו 5+
פג תוקף
תוכנית אימון וחיטוב מהבית הכוללת אימונים לפי רמות, קבוצת פייסבוק סגורה, מתכונים ולייבים עם תזונאית.
תיאור העסקה
בתקופה בה בקושי יוצאים מהבית, צריך משהו שיעזור לשמור על השפיות. הצטרפי למלכות הכושר של אירה דולפין ולמאות סיפורי ההצלחה של נשים שהתחזקו, ירדו במשקל והתחטבו. אירה, מאמנת הכושר של הסלבס, מומחית הכושר והתזונה מזמינה אותך ל-8 שבועות של חיטוב ותזונה בריאה ונכונה, המסייעת לירידה במשקל - מבלי שתצטרכי אפילו לזוז מהסלון. היא תלווה אותך יד ביד - ותגיע אלייך לאימונים אונליין לפי רמות כושר.

התוכנית כוללת מתכונים לארוחות בריאות, ליווי צמוד בקבוצת פייסבוק סגורה, תזכורות לעמידה ביעדים ולייב שבועי עם תזונאית. מי שלא התאמנה מעולם תקבל תוכנית למתחילות, והמתקדמות יקבלו תוכנית אימונים מחוזקת לדיוק וחיטוב. ולא רק זה - התכנים יישארו אצלך ויהיו זמינים לצפייה גם לאחר הקורס. אז למה את מחכה? 

מה תוכנית מלכות הכושר כוללת?
  • 3 לינקים לאימונים של אירה בכל שבוע: 2 אימונים חדשים ו-1 חוזר מהשבוע הקודם - לביצוע בזמנך החופשי. האימונים מגוונים וכוללים אירובי, אנאירובי, כוח, חיטוב ושריפת שומנים.
  • מפגש לייב שבועי עם התזונאית והנטורופתית שירלי ווייס
  • מתכונים וטיפים לאכילה ותזונה בריאה
  • גישה לקבוצת פייסבוק סגורה - במהלך כל הקורס
  • משך התוכנית: 8 שבועות. התכנים (כולל האימונים) נשארים אצלך וזמינים גם לאחר הקורס 
קצת על אירה דולפין - אירה דולפן היא מאמנת כושר בכירה, הבעלים של רשת מכונית הכושר לאימוני נשים PINK ROOM ומתמחה בין היתר באימוני נשים לפני ואחרי לידה. אירה היא ספורטאית ואתלטית מקצועית בנבחרת ישראל, בוגרת ויינגייט וקורס תזונת ספורט של התזונאית מירי חדד. אירה, שתוכנית התזונה והכושר שלה מושכת אחריה קהל רב והיא אחראית על מהפכים רבים של סלבס ואנשי ציבור, השתתפה בתוכניות הראליטי 'המאמנים', הישרדות, ובקרוב תופיע גם בנינג'ה VIP ישראל.

מתאמנות ממליצות בפייסבוק:
"אירה מצוינת. התחלתי להתאמן בעקבות המלצה של הבת שלי. האימונים ממוקדים וקצרים מעולה גם למי שאין הרבה זמן או סבלנות לאימון ארוך"
"מספר אחת בארץ. גורמת לכולם להיראות הכי טוב גם באור יום"
"אימונים מעולים! באורך מצוין, הסברים לעיניין וחלום להגיע לגוף מושלם כמו של אירה"
"קשה באימונים קל בבקיני! מומלץ ביותר"
מלכת הכושר אירה דולפין
האותיות הקטנות
יש להתחיל את התוכנית עד 60 ימים ממועד רכישת השובר. על מנת לממש את השובר יש לשלוח את שובר הבאליגם יחד עם שם מלא ומספר טלפון למייל kingdomoffitnessira@gmail.com. חזרה ללקוח למימוש התוכנית עד 24 שעות משליחת הפרטים למייל. לבירורים: עינת 053-5264754 איציק 058-4770999. מימוש שובר אחד לאדם. לא מתאים לנשים בהריון, סובלות מבעיות לב, פרקים ובעיות גופניות רפואיות. שובר הבאליגם יהיה זמין בתום הרכישה תחת 'החשבון שלי'. בית העסק הנו אחראי בלעדי לאיכות, טיב וטיפול במוצרים ושירותים שפורסמו ולמידע המוצג אודותיהם במודעה זאת. אודות המחיר המחוק. אודות מדיניות הביטולים ודמי הביטול.
1
מלכת הכושר אירה
שדרות ההשכלה 17 תל אביב