go_back_alt
פירוט המוצר

מארז אננס מ'קטיף של בוקר' - משלוח חינם עד הבית לערי המרכז והשרון

קטפנו עבורכם: מארז 7 יחידות אננס מ'קטיף של בוקר' ב-189 ₪, כולל משלוח ליישובי המרכז והשרון

אין לנו כרגע בדיוק את מה שחיפשת
לא לדאוג, יש עוד המון במיוחד בשבילך
לא לדאוג, יש עוד המון במיוחד בשבילך
  • מחיר באליגם 189
  • נקנו 4+
2 מארז אננס מ'קטיף של בוקר' - משלוח חינם עד הבית לערי המרכז והשרון
3 מארז אננס מ'קטיף של בוקר' - משלוח חינם עד הבית לערי המרכז והשרון
4 מארז אננס מ'קטיף של בוקר' - משלוח חינם עד הבית לערי המרכז והשרון
1 מארז אננס מ'קטיף של בוקר' - משלוח חינם עד הבית לערי המרכז והשרון

מארז אננס מ'קטיף של בוקר' - משלוח חינם עד הבית לערי המרכז והשרון

קטפנו עבורכם: מארז 7 יחידות אננס מ'קטיף של בוקר' ב-189 ₪, כולל משלוח ליישובי המרכז והשרון
מחיר 189
נקנו 4+
פג תוקף
מתוק, צהוב ובריא: 7 יח' אננס (כ-600-800 ג' ליחידה) במשלוח חינם עד הבית לערי המרכז והשרון.
תיאור העסקה
מה שהופך את האננס לפרי המושלם הוא חוק שלוש ה-ט': טרופי, טרי, טעים. 
תזכרו את זה!

העסקה כוללת:
מארז עם 7 יחידות אננס במשקל של כ-600 עד 800 גרם ליחידה.

כולל משלוח עד הבית חינם לערים וליישובים: תל אביב, רמת גן, גבעתיים, הרצליה, רמת השרון, רעננה, כפ"ס, הוד השרון, חולון, משמר השבעה, אזור, חולון, מקווה ישראל, אור יהודה, מסובים, רמת אפעל, בת ים, יפו, קרית אונו, תל השומר, נווה מונסון, סביון, גבעתיים, גני תקווה, אונ' בר אילן, גבעת שמואל, גת רימון, פתח תקווה, כפר מעש, הכפר הירוק, כפר שמריהו.


רוצים לדעת עוד משהו על אננס?
האננס הוא פרי טרופי מבוקש שמקורו באמריקה הדרומית, ובארץ מגדלים אותו מזה שנים רבות. מאחר שעלויות גידולו גבוהות, כך גם מחירו גבוה, ולמרות זאת הוא עדיין נחשב אהוב במיוחד ע"י הישראלים. האננס שייך למשפחת הברומליים, ידוע כאנטי דלקתי ומחזק את מערכת החיסון. האננס ידוע כעשיר בויטמינים רבים, ביניהם ויטמין C, ויטמין A ואנזים העיכול ברומלין המיועד לסייע לפירוק חלבונים יעיל בגוף. כמו כן, מעבר לטעמו המתוק והאהוב, האננס ידוע כמסייע ותורם לשיפור מערכת העיכול, ידוע כמסייע נגד זיהומים בדרכי הנשימה, ידוע כמסייע על שמירת בריאות הלב וידוע כתורם לאיזון רמות הכולסטרול והסוכר בדם.

קצת על קטיף של בוקר - קטיף של בוקר היא יצירה של חקלאות ישראלית, הנגשה של מיטב התוצרת החקלאית ישר מהשדה אלכם הביתה. כל התוצרת נבחרת בקפידה יתרה ומתוך אהבה עצומה לפרי אדמה לסוגיו. בקטיף של בוקר מגדלים ומפתחים את מרבית התוצרת, ומשלימים עבורכם את הסל בתוצרת של ממשקים וחקלאים אחרים, כשהכל  נעשה תוך שמירה על הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר - בדגש על איכות וטריות. ההזמנה תגיע אליכם במהירות המירבית, כחלק מהמדיניות של 'קטיף של בוקר' לשמירה על טריות מקסימלית.
קטיף של בוקר
האותיות הקטנות
שימו לב: בשל מגבלות הסגר ובהתאם להנחיות משרד הבריאות, יתכנו עיכובים בזמני המשלוח ושינויים בנקודות האיסוף. מומלץ לבחור באפשרות 'שליח עד הבית'.

השובר בתוקף עד 30 יום ממועד רכישתו. התמונות הינן להמחשה בלבד. המארז כולל 7 אננסים ישראליים. ניתן למימוש במשלוח חינם או באיסוף עצמי בתיאום מראש. משלוח: המארז יסופק עד בית הלקוח 3-5 ימי עסקים ממועד רכישת השובר. משלוח עד הבית לערים וליישובים המפורטים בתיאור העסקה. למעקב אחר סטטוס המשלוח מרגע רכישת המוצר ועד למסירה לחצו כאן. איסוף עצמי: בתיאום מראש בלבד, הברזל 36 תל אביב. תיאום איסוף עצמי, שינוי או עדכון מועד הזמנה בהודעת וואטסאפ: 050-2334421. בעת הרכישה יש להקליד את כתובת המשלוח וטלפון נייד זמין למענה. ניתן לרכוש מספר מארזים בהזמנה אחת. שובר הבאליגם יהיה זמין בתום הרכישה תחת 'החשבון שלי'. בית העסק הנו אחראי בלעדי לאיכות, טיב וטיפול במוצרים ושירותים שפורסמו ולמידע המוצג אודותיהם במודעה זאת. אודות המחיר המחוק. אודות מדיניות הביטולים ודמי הביטול.
1
קטיף של בוקר - משלוחי פירות וירקות עד הבית
הברזל 36 תל אביב