go_back_alt
פירוט המוצר

כרטיס זוגי להצגה בתיאטרון בית ליסין תל אביב

לראות, או לא לראות? זאת לא שאלה - כרטיס זוגי להצגה לבחירה מהרפרטואר המגוון של תיאטרון בית ליסין ב-149 ₪

אין לנו כרגע בדיוק את מה שחיפשת
לא לדאוג, יש עוד המון במיוחד בשבילך
לא לדאוג, יש עוד המון במיוחד בשבילך
  • מחיר באליגם 149
  • מחיר מלא 400
  • נקנו 15+
2 כרטיס זוגי להצגה בתיאטרון בית ליסין תל אביב
3 כרטיס זוגי להצגה בתיאטרון בית ליסין תל אביב
4 כרטיס זוגי להצגה בתיאטרון בית ליסין תל אביב
5 כרטיס זוגי להצגה בתיאטרון בית ליסין תל אביב
6 כרטיס זוגי להצגה בתיאטרון בית ליסין תל אביב
7 כרטיס זוגי להצגה בתיאטרון בית ליסין תל אביב
1 כרטיס זוגי להצגה בתיאטרון בית ליסין תל אביב

כרטיס זוגי להצגה בתיאטרון בית ליסין תל אביב

לראות, או לא לראות? זאת לא שאלה - כרטיס זוגי להצגה לבחירה מהרפרטואר המגוון של תיאטרון בית ליסין ב-149 ₪
מחיר
149
 
שווי
400
 
אזל המלאי
מחיר
189
 
שווי
580
 
אזל המלאי
מחיר
269
 
שווי
700
 
אזל המלאי
מחיר 149
63% הנחה
נקנו 15+
פג תוקף
שובר זוגי להצגה או שתי הצגות לבחירה מתוך רפרטואר תיאטרון בית ליסין.
תיאור העסקה
תיאטרון בית ליסין מציע לכם שובר להצגה ממגוון הצגות הרפרטואר כדי שלא תיתפסו לא מוכנים עם השאלה "ראית הצגה טובה לאחרונה?". 

העסקה כוללת: 
  • שובר זוגי להצגה לבחירה מתוך הרפטואר
  • שובר זוגי ל-2 הצגות לבחירה מתוך הרפרטואר 
בין ההצגות הכלולות בשובר: 'עבדאללה שוורץ', 'דברים שאני יודעת', 'משפחה חמה', 'לילה אחד מרקוביץ'', 'שבעה', 'אנשים מקומות ודברים', 'מר גרין', 'היורשת', 'משרתם של שני אדונים', 'השקר', 'הזוג המוזר' ועוד. ניתן לצפות בהצגה 'אפס ביחסי אנוש' בתוספת תשלום של 50 ₪ לכרטיס, לתשלום מול התיאטרון. תיתכן תוספת תשלום להפקות מיוחדות. לפירוט ההצגות לבחירה ולמידע נוסף לחצו כאן.

קצת על תיאטרון בית ליסין - תיאטרון בית ליסין נוסד בשנת 1980 וכיום הוא תיאטרון ציבורי מוביל, המציג בהצלחה בכל רחבי הארץ רפרטואר איכותי ומגוון. תיאטרון בית ליסין שם לו למטרה לטפח ולעודד את המחזאות הישראלית והמחזאות החדשה, ולצד מחזות ישראלים חושף את הקהל גם למחזות מודרנים מהעולם. תיאטרון בית ליסין משקיע רבות בעידוד המחזאות הישראלית ומפתח מחזות המשקפים את ישראל על כל גווניה ואת המציאות הייחודית שלה. על בימות התיאטרון עולות מיטב ההצגות, שלהן אמירה אמנותית, חברתית ועכשווית. לתיאטרון בית ליסין היסטוריה מפוארת של זכיות בפרס התיאטרון הישראלי, ביניהן: 'חמץ', 'שבעה', 'מקווה', 'סינית אני מדברת אליך', 'תפוחים מן המדבר', 'המוגבלים', 'האבא', 'אילוף הסוררת' ועוד. 
*כבדי שמיעה יכולים להסתייע באוזניות הגברה, אותן ניתן לקבל ללא תמורה בצירוף תעודה מזהה בכניסה לאולם בנקודת מכירת התוכניות. 
בית ליסין
האותיות הקטנות
רכישת שוברים עד תאריך 31.10.19, תוקף השובר עד שנה ממועד רכישתו ועדכונו במערכת התיאטרון. לאחר רכישת המנוי ועד תאריך 31.10.19 - יש ליצור קשר עם מחלקת המנויים של תיאטרון בית ליסין להזמנת מקומות להצגות בטלפון: 03-7255356/7/8 בימים א'-ה' בשעות 9:00-15:00​ או במייל: avishagmor@lessin.co.il ולציין פרטי שובר. ניתן למימוש זוגי בהצגה אחת או מימוש יחיד בשתי הצגות. מימוש ורכישת שוברים ללא הגבלה. שמירת הכרטיסים בקופות תהיה לפי שם בעל החשבון בבאליגם. ביטולים בהתאם למדיניות התיאטרון. תתכן תוספת תשלום להפקות מיוחדות. לא יינתן החזר / זיכוי עבור שובר שלא נוצל במלואו. השובר יהיה זמין בתום הרכישה תחת 'החשבון שלי'. בית העסק הינו האחראי הבלעדי לאיכות, לטיב ולטיפול במוצרים ו/או בשירותים שפורסמו. אודות המחיר המחוקאודות מדיניות הביטולים.
1
בית ליסין תל אביב