go_back_alt
פירוט המוצר

כרטיס להצגה 'מיזרי', תיאטרון הקאמרי

השילוב המושלם שהופך את ההצגה לנהדרת: ההצגה 'מיזרי' ע"פ ספרו של סטיבן קינג בכיכובם של קרן מור ויובל סגל, כרטיס ב-69 ₪ ליחיד

אין לנו כרגע בדיוק את מה שחיפשת
לא לדאוג, יש עוד המון במיוחד בשבילך
לא לדאוג, יש עוד המון במיוחד בשבילך
  • מחיר באליגם 69
2 כרטיס להצגה 'מיזרי', תיאטרון הקאמרי
3 כרטיס להצגה 'מיזרי', תיאטרון הקאמרי
1 כרטיס להצגה 'מיזרי', תיאטרון הקאמרי

כרטיס להצגה 'מיזרי', תיאטרון הקאמרי

השילוב המושלם שהופך את ההצגה לנהדרת: ההצגה 'מיזרי' ע"פ ספרו של סטיבן קינג בכיכובם של קרן מור ויובל סגל, כרטיס ב-69 ₪ ליחיד
מחיר
69
 
אזל המלאי
מחיר
69
 
אזל המלאי
מחיר 69
פג תוקף
עיבוד בימתי של תיאטרון הקאמרי לספרו של סטיבן קינג, מותחן פסיכולוגי על הערצה, אובססיה, התמכרות ושליטה
תיאור העסקה
"הנוכחות הבימתית של קרן מור ויובל סגל המצוינים והתפאורה והמוזיקה שסביבם, הופכים את העיבוד הבימתי של הקאמרי ל'מיזרי' לטוב, מבדר, מלחיץ לעתים ונאמן למקור. מציאת הצגה טובה ומהנה היא לא עניין פשוט בכלל. 'מיזרי' מספקת את הסחורה ואת הריגוש​" (דוד רוזנטל, וואלה תרבות)

העסקה כוללת:
כרטיס יחיד להצגה 'תיקון' בתיאטרון הקאמרי, תל אביב.

תאריכי ההצגה:

  • יום ג' 03.03.20 בשעה 20:30 (תרגום לאנגלית)
  • יום ד' 04.03.20 בשעה 20:30

קצת על ההצגה - הסופר המצליח פול שלדון מתעורר בבקתה נידחת, בזמן סופת שלגים כששתי רגליו שבורות. הוא מגלה שעבר תאונת דרכים, ומי שהצילה אותו היא אנני וילקס - המעידה על עצמה שהיא ״המעריצה הכי גדולה שלו״. אנני, אחות במקצועה, מכורה לסדרת הרומנים ״מיזרי״ פרי עטו של שלדון. היא סועדת ומטפלת בסופר חסר הישע בבקתה המבודדת, עד שתצליח ליצור קשר עם העולם החיצון. אלא שהסערה חולפת, העזרה לא מגיעה, והאחות הרחמנייה מתגלה כסוהרת אכזרית, הנחושה לשמור את הסופר הנערץ לעצמה, ומכריחה אותו לכתוב רומן חדש, במיוחד בשבילה. סטיבן קינג, גדול סופרי המתח, העומד מאחורי יצירות המופת ״אני והחבר׳ה״,״חומות של תקווה״ ו״גרין מייל״, ראה ב״מיזרי״ מעין אוטוביוגרפיה אליגורית על יחסיו עם מעריציו. המחזה המבוסס על ספרו המפורסם הוא מותחן פסיכולוגי, הנוגע בכתיבה, הערצה, אובססיה, התמכרות ושליטה. לא תוכלו להפסיק לצפות בו.

תרגום ובימוי: עירד רובינשטיין
תפאורה ותלבושות: פולינה אדמוב
תאורה: אבי יונה בואנו (במבי)
מוזיקה: רועי ירקוני
שחקנים: קרן מור, יובל סגל, שהם שיינר/עידו מרקוביץ', ירדן שי, נטשה מנטל גוריסלבץ.
משך ההצגה: 95 דקות

תיאטרון הקאמרי
האותיות הקטנות
תקף למופעים שיתקיימו במועדים המופיעים בגוף העסקה. סדר הישיבה יקבע בצורה אקראית ע"י צוות ההפקה ובהתאם לשובר שנרכש. ניתן לקבל מושבים סמוכים ברכישה תחת אותה הזמנה בבאליגם. יש להגיע לקופות כחצי שעה לפני תחילת המופע ולהמיר את השובר בכרטיס. שמירת הכרטיסים בקופות תהיה לפי שם בעל חשבון הבאליגם. שובר הבאליגם יהיה זמין בתום הרכישה תחת 'החשבון שלי'. בית העסק הנו האחראי הבלעדי לאיכות,  לטיב ולטיפול במוצרים ו/או בשירותים שפורסמו. אודות המחיר המחוק. אודות מדיניות הביטולים.
1
תיאטרון הקאמרי
תאטרון הקאמרי תל אביב