go_back_alt
פירוט המוצר

קוויק Quik שירות סופר אונליין - שובר הנחה למשלוח עד הבית למגוון ערים ויישובים

לבצע את קניות הסופרמרקט ברגע: רק 10 ₪ לשובר בשווי 60 ₪ להזמנה ראשונה מ-Quik שירות סופר אונליין ב-300 ₪ ומעלה, כולל מבצעי נובמבר

אין לנו כרגע בדיוק את מה שחיפשת
לא לדאוג, יש עוד המון במיוחד בשבילך
לא לדאוג, יש עוד המון במיוחד בשבילך
  • מחיר באליגם 10
  • נקנו 7+
2 קוויק Quik שירות סופר אונליין - שובר הנחה למשלוח עד הבית למגוון ערים ויישובים
3 קוויק Quik שירות סופר אונליין - שובר הנחה למשלוח עד הבית למגוון ערים ויישובים
4 קוויק Quik שירות סופר אונליין - שובר הנחה למשלוח עד הבית למגוון ערים ויישובים
1 קוויק Quik שירות סופר אונליין - שובר הנחה למשלוח עד הבית למגוון ערים ויישובים

קוויק Quik שירות סופר אונליין - שובר הנחה למשלוח עד הבית למגוון ערים ויישובים

לבצע את קניות הסופרמרקט ברגע: רק 10 ₪ לשובר בשווי 60 ₪ להזמנה ראשונה מ-Quik שירות סופר אונליין ב-300 ₪ ומעלה, כולל מבצעי נובמבר
מחיר 10
נקנו 7+
פג תוקף
10 ₪ לשובר הנחה בשווי 60 ₪ להזמנה ראשונה מעל 300 ₪ מכלל המוצרים באתר Quik.co.il.
תיאור העסקה
קניות בסופרמרקט עושים בלי לעמוד בתור, בלי לסחוב שקיות ובלי לצאת מהבית.

העסקה כוללת:
10 ₪ לשובר הנחה בשווי 60 ₪ להזמנה ראשונה ב-300 ₪ ומעלה ב-Quik שירות סופר אונליין.
כולל מבצעי נובמבר.
המשלוח חינם למצטרפים חדשים ברכישה מעל 250 ₪ (מחיר סופי ובכפוף לתנאי האתר).
ניתן לבחור בין משלוח עד הבית מהיום להיום לבין איסוף עצמי של הקניות בלי לצאת מהרכב.
למימוש על כל המוצרים ממגוון הקטגוריות: פארם ותינוקות, מוצרי יסוד ומכולת, ניקיון, חד פעמי ובע"ח, קפואים, סלטים ונקניקים, בשר, עופות ודגים, לחם, חלב, ביצים ועוד.

מה עוד מקבלים באתר Quik - שירות סופר אונליין? (בכפוף לתנאי האתר)
  • משלוח חינם עד הבית למצטרפים חדשים עד 30 ימים מההזמנה הראשונה (בכל הזמנה מעל 250 ₪ ובכפוף לתנאי האתר)
  • איסוף עצמי חינם למצטרפים חדשים עד 30 ימים מההזמנה הראשונה (ללא מינימום הזמנה)
איך זה עובד?
  • רוכשים את שובר הבאליגם
  • נכנסים לרכישה באתר Quik בלינק הבא>> 
  • לאחר בחירת המוצרים ולפני המעבר לתשלום נכנסים ל'קופונים והטבות' (בחלק העליון של עגלת הקניות) ומזינים את קוד שובר הבאליגם (קוד השובר מורכב מ-12 תווים - מספרים ואותיות)
קצת על Quik | שירות סופר אונליין - Quik הוא שירות סופר אונליין שמביא לכם את המשלוח עד הבית מהיום להיום! הם הסופר היחיד בישראל שהוא רק אונליין, מה שאומר שהלקוחות של Quik תמיד במרכז. ל-Quik אתר מתקדם לביצוע קניות אונליין שמבצע את הליקוט והאספקה באמצעות מגוון סופרמרקטים הנמצאים במרכזי ערים ברחבי הארץ שנבחרו על ידם בקפידה כדי להיות הכי קרובים ללקוחות שלהם ולספק להם את המשלוח הכי טרי והכי מהיר. במקום מרכזים לוגיסטיים רחוקים - כל לקוח מקבל משלוח מסופרמרקט קרוב לבית שמצריך נסיעה קצרה, תוך שמירה על הרף הגבוה ביותר של שירות ואיכות. המלקטים המקצועיים של Quik מחכים לבחור בשבילכם מוצרים סופר טריים ואיכותיים ממגוון קטגוריות, השליחים של Quik מחכים להביא לכם את המשלוח סופר מהר וצוות שירות הלקוחות מחכה לתת לכם שירות סופר אישי ואדיב בכל האמצעים הדיגיטליים. לכם רק נשאר לעשות הזמנה בממשק סופר נוח ומתקדם, ליהנות מהמבצעים הסופר שווים באתר והמשלוח יגיע ב-Quik. 
Quik שירות סופר אונליין
האותיות הקטנות
השובר בתוקף עד 5 שנים ממועד רכישתו. למימוש באיסוף עצמי או במשלוח - באזורים המפורטים באתר. לאחר רכישת השובר ניתן לבצע את הרכישה באתר Quik. המשלוח בהתאם למדיניות המשלוחים של Quik. רכישה ומימוש של שובר אחד לאדם. למצטרפים חדשים ולמימוש בקנייה הראשונה בלבד. ההטבה הינה אישית ולא ניתנת להעברה. מימוש השובר מותנה בהזמנת מינימום של 300 ₪. משלוחים חינם למשך 30 ימים מהרכישה הראשונה (כולל) מעל 250 ₪ - למצטרפים חדשים בלבד. המחיר לאחר הנחת השובר. הפרטים המלאים על הטבות משלוחים והזמנות מפורטים בתיאור העסקה. ללא כפל קופונים. שירות לקוחות בוואטסאפ: 050-600-2000, במיילsupport@quik.co.il  או בצ'אט אונליין באתר Quik. שעות מענה: א'-ה' 8:00-21:00, ו' 8:00-14:00. בית העסק רשאי לשנות/להפסיק את המבצעים באתר לרבות מבצע 'חודש משלוח חינם למצטרפים חדשים' בכל עת. שובר הבאליגם יהיה זמין בתום הרכישה תחת 'החשבון שלי'. ​בית העסק הנו אחראי בלעדי לאיכות, טיב וטיפול במוצרים ושירותים שפורסמו ולמידע המוצג אודותיהם במודעה זאתאודות המחיר המחוק. אודות מדיניות הביטולים ודמי הביטול.