go_back_alt
פירוט המוצר

סיורים מודרכים בתל אביב ויפו, טיולי לב

תל אביבי ליום אחד: מנווה צדק ועד בתי הקפה הנוסטלגיים של ת"א - השתתפות בסיור מודרך לבחירה ב-59 ₪ במקום 120 ₪ ליחיד

אין לנו כרגע בדיוק את מה שחיפשת
לא לדאוג, יש עוד המון במיוחד בשבילך
לא לדאוג, יש עוד המון במיוחד בשבילך
  • מחיר באליגם 59
  • מחיר מלא 120
2 סיורים מודרכים בתל אביב ויפו, טיולי לב
3 סיורים מודרכים בתל אביב ויפו, טיולי לב
4 סיורים מודרכים בתל אביב ויפו, טיולי לב
5 סיורים מודרכים בתל אביב ויפו, טיולי לב
6 סיורים מודרכים בתל אביב ויפו, טיולי לב
7 סיורים מודרכים בתל אביב ויפו, טיולי לב
8 סיורים מודרכים בתל אביב ויפו, טיולי לב
9 סיורים מודרכים בתל אביב ויפו, טיולי לב
10 סיורים מודרכים בתל אביב ויפו, טיולי לב
1 סיורים מודרכים בתל אביב ויפו, טיולי לב

סיורים מודרכים בתל אביב ויפו, טיולי לב

תל אביבי ליום אחד: מנווה צדק ועד בתי הקפה הנוסטלגיים של ת"א - השתתפות בסיור מודרך לבחירה ב-59 ₪ במקום 120 ₪ ליחיד
120 51% הנחה
מחיר 59
51% הנחה
פג תוקף
סיורים רגליים וקסומים בעיר הגדולה שכולנו אוהבים עם טיולי לב. בהתאם להנחיות משרד הבריאות.
תיאור העסקה
יום של כיף בתל אביב: טיולי לב מזמינים אתכם לסייר בעיר הלבנה והאהובה ולחוות אותה מחדש עם מגוון סיורים המתקיימים בקבוצות של עד 20 משתתפים ובהתאם להנחיות משרד הבריאות. תסיירו, תחוו, תהנו. 

בחרו את הסיור שלכם: 
סביב השעון בסמטאות יפו העתיקה - מסע בזמן אל עברה המרתק של יפו  

הסיור יתחיל בכיכר השעון, משם נצא למסע מרתק אל עברה המפואר של יפו. נטייל בעיר העתיקה, בין הסמטאות עם הסיפורים והדמויות שהטביעו את חותמם ביפו. נגיע לכיכר קדומים ונעלה לתצפית יפה על העיר שקמה לה מן החולות. נטייל בסמטאות הציוריות, בגשר המשאלות, במזרקת המזלות ונגיע לנמל המחודש. במהלך הסיור נספר סיפורים, אגדות ומסורות על דמויות, אתרים וארועים שהתרחשו, בין היתר ננסה למצוא את העצים המרחפים של יפו, מי המלך שכבש את העיר בתרגיל של סוס טרויאני, מדוע נשלחה מפלצת להפר את השלוות של העיר, מיהו השליט בעל הנבוט ועוד.
נקודת מפגש וסיום: כיכר השעון ביפו.
משך הסיור: כשעתיים.
 
מועדי הסיור לבחירה:
  • יום שבת 28.8.2020, 18:00-20:00
מנווה צדק לאחוזת בית - סיפורים ורומנטיקה מהשכונה היהודית הראשונה מחוץ ליפו
סיור אל ימי התום של העיר ללא הפסקה. נטייל בין סמטאותיה ובתיה הציורים של נווה צדק ונשמע סיפורי אהבה ורומנטיקה, טרגדיות, אכזבות ונקמות ושפע סיפורים פיקנטריים ואנקדוטות על השכונה היהודית הראשונה מחוץ ליפו. משם נמשיך לסיור בין בתיה ומוסדותיה של השכונה הראשונה של תל אביב - אחוזת בית. נשמע כיצד נקם ש"י עגנון באהרון שלוש, מי העז לחזר אחר היפה בבנות השכונה, מדוע החרים מושל יפו את הקופות של ראינוע עדן, מי התנגד בכל תוקף למכירת גזוז בתל אביב, היכן ומדוע היה סכסוך השכנים הראשון בעיר ועוד ועוד. בין האתרים בהם נבקר: מתחם התחנה הישנה, מרכז סוזן דלל, גשר שלוש ובית שלוש, ראינוע עדן המפורסם, הקיוסק הוותיק ועוד.
נקודת מפגש: הכניסה למתחם התחנה. נקודת סיום: מגדל שלום
משך הסיור: כשעתיים.

מועדי הסיור לבחירה:
  • יום שבת  1.8.2020, 18:00-20:00
  • יום שישי 14.8.2020, 18:00-20:00
מתחם שרונה - סיור בין בתיה של המושבה הטמפלרית
סיור מרתק מלווה בשפע של סיפורים ופרשיות היסטוריות במושבה שהוקמה על ידי גרמנים טמפלרים במאה ה-19. נטייל בין בתי המושבה ונספר על האנשים שחיו בין הבתים, על גלגולה של המושבה ממושבה חקלאית לבסיס צבאי ועד להפיכתה למתחם בילוי יוקרתי. נגלה באיזה משרד ממשלתי רקדו מחול וטנגו, איך הרכיבו מטוסים במרתפי היין, אילו אוצרות חבויים בקירות ואילו בתים שהוזזו ממקומם ועוד ועוד.
נקודת מפגש וסיום: קפלן 22 במתחם שרונה (מסלול מעגלי).
משך הסיור: כשעתיים

מועדי הסיור לבחירה:
  • יום ה' 6.8.2020, 18:00-20:00
  • יום ו' 21.8.2020, 18:00-20:00
סיור בין בתי הקפה הנוסטלגיים של תל אביב
ביאליק, אחד העם ואישים מפורסמים אחרים נהגו לשבת, להתפלמס, לדבר רכיל, לעשות 'סיעור מוחות' בחברותא, בקולי קולות, בהתלהבות ובפאתוס האופייניים לאנשי הבוהמה. הם שוחחו והתווכחו על פוליטיקה, נשים, אהבות וקנאות - הכל עבר מעל כוסות האספרסו שלהם. בתל אביב היו כמה בתי קפה מרכזיים ואהובים על הבוהמה, והסיור יישלב סיפורים ופיקנטרייה על בתי הקפה הללו ומה שצמח בהם. הסיור יתחיל ברחובות: בן יהודה שטראסה, אלנבי, שנקין, ודיזנגוף, דרך המיקומים של בתי הקפה רצקי, כסית ורוול הידועים בדיזנגוף, קזינו גלי אביב ועוד.
נקודת מפגש: אלנבי 1, למרגלות מגדל האופרה. נקודת סיום: דיזינגוף פינת פרישמן
משך הסיור: כשעתיים וחצי.

מועדי הסיור לבחירה:
  • יום שבת, 8.8.2020, 18:00-20:30
  • יום שבת 22.8.2020, 18:00-20:30
טיולי לב
חברת טיולים וסיורים המתמחה בסיורים קולינריים בשווקים, סיורי תוכן חווייתיים, ארגון טיולים מיוחדים ברחבי הארץ ובניית ימי כיף וגיבוש לארגונים, לחברות ולוועדים.
טיולי לב
האותיות הקטנות
  • יש להגיע עם שובר מודפס. למימוש במועד אחד לבחירה מהמועדים המפורטים בתיאור העסקה. ההרשמה ע"ב מקום פנוי. לאחר רכישת השובר יש להירשם לסיור הרצוי בלינק ההרשמהיש להגיע לנקודת המפגש כ-10 דקות לפני המועד שנקבעמימוש שובר אחד לאדם. טלפון לבירורים: 050-7199259כל גיל חייב בכרטיס. הסיורים מתקיימים בהתאם להנחיות משרד הבריאות - יש להגיע עם מסכת פניםבמידה ורוכש השובר אינו חש בטוב / חום גופו מעל 38 מעלות - יש לעדכן את 'טיולי לב' ולדחות את הסיור למועד אחרקיום הסיור מותנה במינימום 10 משתתפיםמקסימום 20 משתתפים בסיור. שובר הבאליגם יהיה זמין בתום הרכישה תחת 'החשבון שלי'. בית העסק הנו אחראי בלעדי לאיכות, טיב וטיפול במוצרים ושירותים שפורסמו ולמידע המוצג אודותיהם במודעה זאתאודות המחיר המחוקאודות מדיניות הביטולים.