go_back_alt
פירוט המוצר

ישראל אהרוני בהרצאה לייב בזום: דרך המשי - הזמנה למסע קולינרי

השתתפות בהרצאה אונליין של ישראל אהרוני 'דרך המשי - הזמנה למסע קולינרי', ב-35 ₪ במקום 45 ₪

אין לנו כרגע בדיוק את מה שחיפשת
לא לדאוג, יש עוד המון במיוחד בשבילך
לא לדאוג, יש עוד המון במיוחד בשבילך
  • מחיר באליגם 35
  • מחיר מלא 45
  • נקנו 1+
2 ישראל אהרוני בהרצאה לייב בזום: דרך המשי - הזמנה למסע קולינרי
3 ישראל אהרוני בהרצאה לייב בזום: דרך המשי - הזמנה למסע קולינרי
1 ישראל אהרוני בהרצאה לייב בזום: דרך המשי - הזמנה למסע קולינרי

ישראל אהרוני בהרצאה לייב בזום: דרך המשי - הזמנה למסע קולינרי

השתתפות בהרצאה אונליין של ישראל אהרוני 'דרך המשי - הזמנה למסע קולינרי', ב-35 ₪ במקום 45 ₪
45 22% הנחה
מחיר 35
22% הנחה
נקנו 1+
פג תוקף
ישראל אהרוני נוחת אצלכם בסלון: השתתפות בהרצאה אונליין ביום ב' 25.1.21 בשעה 21:00.
תיאור העסקה
מה הקשר בין האוכל הבוכרי של אמו של ישראל אהרוני לבין אוכל סיני, איטלקי וטורקי? היכן נמצאת דרך המשי וכיצד השפיעה על התרבות הקולינרית ברחבי העולם? מי המציא את הפסטה, האיטלקיים או הסינים? ואילו משמעויות נוספות מקבל האוכל בפגישות עסקים, בדיטיים ובטקסיים דתיים? השף והמסעדן ישראל אהרוני, שמכיר היטב את דרך המשי - דרך המסחר ותוואי ההליכה המקשרת בין סין הקדומה, הודו, המזרח התיכון, צפון אפריקה ואירופה - נוחת אצלכם בסלון לאחר סיבוב ברחבי אסיה, ועומד לשתף אתכם בסודות הקסומים של המזרח.

דרך המשי - הזמנה למסע קולינרי
לאורך מסעותיו בדרך המשי פגש אהרוני במאכלים שונים ומשונים וגילה כי לרבים מהם מכנה משותף. כתוצאה מכך הגיע אהרוני לתובנה שהובילה אותו לחקור את דרך המשי ואת שורשי הזהות שלו ושלנו כבני אדם. בהרצאתו המרתקת של השף ובסגנון הדיבור השוטף ורווי ההומור האופייני לו, ישראל אהרוני שוזר עובדות היסטוריות בסיפורים מרתקים בליווי תמונות מרהיבות על הדרך שחיברה בין תרבויות ובין מזרח למערב.
מתי? יום שני 25.1.21 בשעה 21:00.
משך ההרצאה: 70 דקות.

קצת על ישראל אהרוני - ישראל אהרוני הוא שף ומסעדן, מחלוצי המטבח העילי והמטבח הסיני בישראל. אהרוני פתח בעבר כמה מסעדות שהיו בבעלותו, הוא בעל טור קולינרי במוסף 'שבעה ימים' של עיתון ידיעות אחרונות, ומחברם של ספרי בישול רבים. כמו כן, אהרוני משתתף בתכניות טלוויזיה רבות ביניהן התכנית המוכרת והאהובה "מאסטר שף".
תרבותא-אירועי תוכן
האותיות הקטנות
השובר תקף לצפייה בהרצאה שתתקיים במועד המפורט בתיאור העסקה. ההרצאה מתקיימת אונליין ב-ZOOM ויש להיכנס ללינק ההרצאה כ-5 דקות לפני תחילתה. במהלך 24 השעות שלפני ההרצאה יישלח לינק ל-ZOOM למייל של חשבון הבאליגם שלכם. בהזמנת השובר הינך מאשר/ת העברת המייל שלך לבית העסק לצורך קבלת קישור מבית העסק לחיבור ב-ZOOM. רכישת ומימוש שוברים ללא הגבלה. ההרצאה אינה מוקלטת. בית העסק הנו האחראי הבלעדי לאיכות, לטיב ולטיפול במוצרים ו/או בשירותים שפורסמו ולמידע המוצג אודותיהם במודעה זאת. אודות המחיר המחוקאודות מדיניות הביטולים
 
1
תרבותא
ישראליס 15, תל אביב