מדיניות משלוחים, הובלות ושירות
גרופר קניות חברתיות בע"מ

המוצרים ו/או השירותים המוצעים על ידי בתי עסק באתר גרו Groo.co.il ובאפליקציית גרו (להלן: "אתר גרו" או "האתר") הינם באחריות בית העסק אשר מספק את המוצרים ו/או השירותים המפורסמים באתר גרו, כמפורט בכל עסקה ועסקה.
תנאי המשלוחים, הובלה ושירות שאינו בבית העסק הינם כמפורט בכל עסקה ועסקה באתר גרו. האמור במסמך זה כולל תנאים כללים בדבר מדיניות ומתייחס לכלל שירותי המשלוחים ו/או ההובלות ו/או שירות שאינו בבית העסק (כגון: "הרכבה" וכיו"ב), אולם התנאים הספציפיים שיחולו בגין כל עסקה הינם כפי שמפורט בכל מודעה של העסקאות המפורסמות באתר גרו.
בכל מקרה של סתירה בין מסמך מדיניות זה לבין מודעות העסקה באתר גרו, יגבר האמור במודעת העסקה המפורסמת באתר גרו.
 
זמני אספקה ומלאי
תנאי אספקת המוצרים ו/או השירותים הינם באחריות בית העסק מוכר המוצרים ו/או השירותים, כפי שמוצג במודעת העסקה. זמני אספקת המוצרים הינם צפי משוער בלבד לקבלת המשלוח בבית הלקוח. על אף המאמצים לספק את המוצרים ו/או השירותים במועד, מובהר כי יתכנו עיכובים בזמני אספקת המשלוחים. מועד האספקה הינו בהתאם לתנאים ומדיניות המשלוחים של חברת המשלוחים, בית העסק וכמופיע במדיניות המשלוחים באתר החברה.
זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים המופיעים במודעת העסקה נמנים בימי עסקים – אשר אינם כוללים את יום ביצוע ההזמנה. ככלל ימי עסקים הינם ימי עבודה החלים בימים א' עד ה', ואינם כוללים את יום ביצוע ההזמנה, יום שישי, יום שבת, ימי שבתון, ערבי חג, ימי חג, ימי חול המועד, אסרו חג, ימי אבל לאומיים, תענית וצום.
החברה לא תישא באחריות מכל סיבה בקשר עם עיכובים באספקת מוצרים ו/או שירותים המסופקים על ידי בתי עסק מפרסמים ו/או במקרים אשר אינם בשליטת החברה, בין היתר, בשל כוח עליון, השבתה, שביתה, עיצומים, תקלות, שיבושים, עיכובים, אסון טבע, מגיפה וכיו"ב.
אספקת המוצרים ו/או השירותים מותנים במלאי של בית העסק המספק את המוצר ו/או השירות והינם באחריותו. מובהר כי גרופר מעדכנת את העסקאות באתר בהתאם להודעות שמתקבלות מבית העסק לרבות בגין סיום המלאי.
 
משלוחים לנקודות איסוף
משלוחים בשירות BOXIT
איסוף חבילות מנקודות איסוף של BOXIT בפריסה ארצית יכול להתבצע באמצעות תאים אוטומטים (לוקרים) או מנקודות איסוף בפריסה ארצית, נקודות איסוף מפורטות באתר BOXIT: https://boxit.co.il/

  • משלוח בשירות Boxit לאיסוף מחנויות ברחבי הארץ תתכן תוספת תשלום כמפורט בגוף העסקה באתר גרו ו/או באפליקציה. ניתן לבחור את נקודת האיסוף המועדפת עליך מתוך כ- 450 חנויות בפריסה ארצית – כמפורט: https://boxit.co.il/.
  • משלוח בשירות Boxit לאיסוף מלוקרים אלקטרונים בתוספת תשלום כמפורט בגוף העסקה באתר גרוו/או באפליקציה. ניתן לבחור מתוך רשימה של לוקרים אלקטרונים בפריסה ארצית הפתוחים 24/7 כולל שבתות וחגים – כמפורט https://boxit.co.il/.
  • בהגיע המשלוח לנקודת האיסוף, ישלח לך מסרון (SMS למספר אותו מסרת בעת ההרשמה לאתר גרו) עם פרטי האיסוף והקוד האישי שיימסר במועד הרכישה.
  • זמן האספקה הינו בהתאם למפורט בכל עסקה באתר ו/או באפליקציה של גרו.

 משלוחים בשירות דואר ישראל
לפרטים על שירותי דואר ישראל ניתן לעיין באתר דואר ישראל:
http://www.israelpost.co.il/modiin.nsf/searchunits?openform
שירות משלוח בדואר רשום ו/או באמצעות משלוח עד הבית, הכל כאמור בתנאי השירות של דואר ישראל, אלא אם נכתב מפורשת אחרת בגוף העסקה באתר גרו.
עבור משלוחים בשירות דואר ישראל תתכן תוספת תשלום.
 
משלוחים UPS
עבור משלוחים בשירות PickUP מבית UPS תתכן תוספת תשלום.
שירות PickUP מאפשר למחזיק השובר לקבל חבילות במאות נקודות בפריסה ארצית כמפורט באתר UPS https://www.pickuppoint.co.il/#pointsPickup. לאחר שליחת המוצר על ידי בית העסק תקבלו כתובת לאיסוף במסרון (SMS למספר אותו מסרת בעת ההרשמה לאתר גרו עם פרטי האיסוף והקוד האישי) אותו יש להציג במעמד האיסוף.
אם אין נקודת PickUP ברדיוס של 4 ק"מ מאזור מגוריכם, המשלוח יגיע אליכם עד הבית עם שליח UPS.
 
משלוחים Epost
עבור משלוחים בשירות Epost תתכן תוספת תשלום. שירות Epost מאפשר לכם לקבל חבילות בנקודות חלוקה ו/או בתאים אוטומטיים (לוקרים) בפריסה ארצית רחבה, כמפורט באתר Epost  https://www.e-post.co.il/?page_id=632. לאחר שליחת המוצר על ידי בית העסק, תקבלו מסרון (SMS למספר אותו מסרת בעת ההרשמה לאתר גרו עם פרטי האיסוף והקוד האישי) עם קוד סודי ופרטי כתובת האיסוף.
 
 
צ'יטה שופס
עבור משלוחים בשירות צ'יטה שופס תתכן תוספת תשלום. שירות צ'יטה שופס מאפשר לכם לקבל חבילות בפריסה ארצית רחבה, כמפורט באתר צ'יטה שופס http://www.chitadelivery.co.il/cheetah-shops. לאחר שליחת המוצר על ידי בית העסק, תקבלו מסרון (SMS למספר אותו מסרת בעת ההרשמה לאתר גרו עם פרטי האיסוף והקוד האישי) עם פרטי נקודת האיסוף.
 
 
שליח עד הבית
בית העסק יפרסם בכל עסקה המפורסמת באתר גרו את התנאים למשלוח לבית הלקוח בגין המוצרים והשירותים המסופקים על ידו.
תתכן תוספת תשלום בגין שירות משלוח עד הבית, כמפורט בכל עסקה המפורסמת באתר גרו.
שירותי משלוחים עד הבית יתנו על פי פריסה גיאוגרפיות שתפורט בכל עסקה באתר גרו.
 
הובלה והרכבה
על מחזיק השובר להזין כתובת למשלוח ומספר טלפון נייד בעת הרכישה באתר גרו.
זמני אספקה משתנים בהתאם למוצר הנרכש, לבית העסק ספק המוצר והינם בתנאים כמפורט בכל עסקה.
שירות הובלה והרכבה יתואם ישירות בין מחזיק השובר לבין בית העסק המספק את המוצר/ים הנרכש/ים.
תתכן תוספת תשלום בגין שירותי הובלה והרכבה, כמפורט בכל עסקה המפורסמת באתר גרו.
שירותי הובלה והרכבה יתנו על פי פריסה גיאוגרפיות שתפורט בכל עסקה באתר גרו.
תתכן תוספת תשלום בגין הובלה מעל קומה מסוימת ללא מעלית ו/או במקרה שלא ניתן להשתמש במעלית או לא ניתן להעלות את המוצר במעלית מסיבות אחרות. תוספת כאמור תגבה בגין כל קומה.
במקרה של צורך בהזמנת שירותי מנוף, תחול תוספת תשלום והחיוב יחול על מחזיק השובר ובאחריותו.
זמן אספקה לאזורים שאינם באזורי החלוקה הרגילים – תתכן תוספת זמן למועדי האספקה הרגילים.