איך אפשר לעזור לך?

יש לי שאלה בנוגע ל...

שימוש כללי באתרשימוש כללי באתר
שכחתי את סיסמת ההתחברות לאתר
שכחתם סיסמה? ממש לא נורא! ניתן לשחזר את הסיסמה בקלות. יש לבחור ב "שכחת את הסיסמה שלך?", להקליד את כתובת המייל עמה נרשמתם לאתר, ואנו נשלח לכם תוך דקות ספורות מייל איפוס סיסמה. עדיין לא עובד? פנו לשירות הלקוחות ונשמח לסייע.
מהם אמצעי התשלום באתר?
לנוחיותך, בבאליגם ניתן לשלם באמצעות כל כרטיסי האשראי: ויזה, ישראכרט, מאסטרקארד ואמריקן אקספרס, דיינרס. ניתן לשלם גם באמצעות שירות PAYPAL
האם ניתן לשלם בתשלומים?
כמובן! בהתאם למדיניות התשלומים באתר. לפרטים לחץ כאן
כיצד ניתן לצפות בהיסטוריית ההזמנות שלי?
בעמוד החשבון שלי ניתן לצפות בהיסטוריית הזמנת השוברים והחופשות תחת לשונית "הקופונים שלי". בעמוד זה תוכלו גם להתעדכן לגבי שוברים פעילים שעדיין ממתינים למימוש.
אם מדובר בהזמנת מוצר - ניתן לצפות בהיסטוריית הזמנת המוצרים תחת לשונית "הרכישות שלי".
האם הקניה בטוחה?
הקניה באתר מאובטחת בטכנולוגיית SSL 128Bit שהוא התקן המוביל בעולם לאבטחת טרנזקציות כספיות. התשלום בכרטיס אשראי מאובטח בתקן PCI ע"י חברת הסליקה, ופירטי הכרטיס לא נשמרים אצלנו במערכת.
בא לי לראות יותר מההצעות ומהמוצרים שאתם מציעים, איך נרשמים לדיוור היומי שלכם?
אנחנו תמיד שמחים לצרף אלינו חברים חדשים! אפשר להרשם לדיוור דרך הכפתור "הרשמו למייל היומי" שמופיע בתחתית האתר.
כיצד ניתן להסיר את המייל שלי מרשימת הדיוור?
ניתן לבצע הסרה מהדיוור באחת מהדרכים הבאות:
א. להיכנס לדיוור שקיבלת וללחוץ על הכפתור "להסרה מרשימת התפוצה" שמופיע בתחתית הדיוור
ב. להיכנס ללשונית "ניהול הדיוור" שמופיעה אצלך תחת החשבון שלי ולבחור בהסרה מהדיוור
ג. לפנות אל שירות הלקוחות שלנו במייל support@baligam.co.il לבקשה להסרה
* ההסרה מהדיוור תיכנס לתוקף תוך 48 שעות מרגע אישור ההסרה.
לא מצאת מה שחיפשת?
צריכים עזרה? רוצים לברר משהו? אנחנו כאן בשבילכם!
שוברים למסעדות, בילויים וספאשוברים למסעדות, בילויים וספא
כיצד משתמשים בשובר שרכשתי?
את הקופון ניתן למצוא בעמוד החשבון שלי באתר, תחת לשונית "הקופונים שלי" .
את הקופון ניתן להדפיס ולשים בארנק, בכיס או בתיק או פשוט להציגו דרך הסמארטפון (למעט בבתי עסק שעל גבי השובר שלהם מצוין במפורש כי יש להגיע אליהם רק עם השובר המודפס).
כשאתם רוצים לממש, גשו לבית העסק, מסרו / הציגו את הקופון וקבלו את ההטבה. שימו לב כי יש בתי עסק בהם נדרש לתאם מראש את מועד השימוש (כמו למשל תיאום מועד לעיסוי בספא).
כיצד ניתן לצפות בשובר או להדפיסו?
ניתן לצפות בשוברים הפעילים ואף להדפיס אותם מתוך עמוד החשבון שלי באתר, תחת לשונית "הקופונים שלי"
מה תוקף השובר שברשותי?
לכל עסקה באתר תוקף שונה. התוקף מצוין בעמוד העסקה ועל גבי השובר שרכשת.
אם לא ניצלתי את הערך המלא של הקופון בביקור אחד, האם אפשר להשתמש ביתרה מאוחר יותר?
לא, אלא אם נאמר אחרת בפרטי העסקה. לא ניתן לקבל זיכוי או מזומן עבור היתרה.
האם אני יכול לבטל את הקניה או להחזיר את הקופון?
כן, בהתאם לחוק להגנת הצרכן – עסקת מכר מרחוק. פרטים נוספים בתקנון.
ברצוני להדפיס קבלה על רכישת שוברים
ניתן להדפיס קבלה מתוך עמוד הקופונים שלי באתר, תחת לשונית "הקופונים שלי". רשימת השוברים שנרכשו מופיעה תחת הכותרת "היסטוריית רכישות".
מה אם בית העסק נסגר לפני שהשתמשתי בקופון?
פנו אלינו לקבלת החזר כספי
לא מצאת מה שחיפשת?
צריכים עזרה? רוצים לברר משהו? אנחנו כאן בשבילכם!
מוצר שנמכר באתרמוצר שנמכר באתר
מה זמן האספקה של מוצר שרכשתי?
זמן האספקה משתנה ממוצר למוצר, ותלוי באופציית המשלוח שנבחרה – יש לעיין בעמוד המוצר על מנת להתעדכן בזמני המשלוח.
כיצד ניתן להחזיר מוצר?
ניתן להחזיר מוצר באריזתו המקורית בלבד, מבלי שנעשה בו כל שימוש, תוך 14 יום מיום קבלתו. לקבלת פרטים לגבי החזרת מוצר שרכשתם פנו אלינו
קיבלתי מוצר פגום - איך ניתן להחליף אותו?
על מנת שנוכל לדאוג לך להחלפה בהקדם האפשרי, יש לשלוח מייל למחלקת שירות הלקוחות עם תמונות שמראות את המוצר הפגום, ונציג ידאג לביצוע ההחלפה. פנו אלינו
ברצוני להדפיס חשבונית עבור רכישת מוצר
ניתן להדפיס חשבונית מתוך עמוד החשבון שלי באתר, תחת לשונית "הרכישות שלי". רשימת ההזמנות שנרכשו מופיעה תחת הכותרת "היסטוריית רכישות".
לא מצאת מה שחיפשת?
צריכים עזרה? רוצים לברר משהו? אנחנו כאן בשבילכם!
חופשה בחו"לחופשה בחו"ל
האם ניתן לשלם על החופשה בתשלומים?
כמובן! בהתאם למדיניות התשלומים באתר. לפרטים לחץ כאן
כיצד ניתן לפצל את התשלום על החופשה לכמה כרטיסי אשראי?
המערכת מאפשרת לפצל את התשלום עבור מספר שוברים שנרכשו באותה עסקה לכרטיסי אשראי שונים. על מנת לפצל תשלום יש לבחור באופציה זו במעמד התשלום, והמערכת תאפשר לכם להזין נתוני אשראי של מספר כרטיסים
מדוע המחיר הראשי המוצג לחופשה נמוך מהמחיר שמופיע לאחר שבחרתי את החופשה?
המחיר המוביל המוצג הינו המחיר הזול ביותר המוצע לחופשה. המחיר הוא לאדם בחדר.
מחירי החופשות משתנים בהתאם לתאריכים, הרכב הנופשים בחדר ועוד.
פירוט כל המחירים מצוין באותיות הקטנות, ויש לרכוש את מספר השוברים הרצוי בהתאם למספר הנוסעים.
ברצוני להדפיס קבלה על רכישת שוברים לחופשה
ניתן להדפיס קבלה מתוך עמוד הקופונים שלי באתר. רשימת שוברי החופשה שנרכשו מופיעה תחת הכותרת "היסטוריית רכישות".
שאלה בנוגע לביטולים או שינויים של חופשה שרכשתי באתר
כל שינוי או ביטול של חופשה שהוזמנה יתבצע ישירות מול חברת הנסיעות המפעילה את החופשה, וזאת בהתאם לתנאי הביטול וע"פ חוק הגנת הצרכן. פרטים נוספים בתקנון.
לא מצאת מה שחיפשת?
צריכים עזרה? רוצים לברר משהו? אנחנו כאן בשבילכם!
שימוש כללי באתרשימוש כללי באתר
שוברים למסעדות, בילויים וספאשוברים למסעדות, בילויים וספא
מוצר שנמכר באתרמוצר שנמכר באתר
חופשה בחו"לחופשה בחו"ל
שכחתי את סיסמת ההתחברות לאתר
שכחתם סיסמה? ממש לא נורא! ניתן לשחזר את הסיסמה בקלות. יש לבחור ב "שכחת את הסיסמה שלך?", להקליד את כתובת המייל עמה נרשמתם לאתר, ואנו נשלח לכם תוך דקות ספורות מייל איפוס סיסמה. עדיין לא עובד? פנו לשירות הלקוחות ונשמח לסייע.
מהם אמצעי התשלום באתר?
לנוחיותך, בבאליגם ניתן לשלם באמצעות כל כרטיסי האשראי: ויזה, ישראכרט, מאסטרקארד ואמריקן אקספרס, דיינרס. ניתן לשלם גם באמצעות שירות PAYPAL
האם ניתן לשלם בתשלומים?
כמובן! בהתאם למדיניות התשלומים באתר. לפרטים לחץ כאן
כיצד ניתן לצפות בהיסטוריית ההזמנות שלי?
בעמוד החשבון שלי ניתן לצפות בהיסטוריית הזמנת השוברים והחופשות תחת לשונית "הקופונים שלי". בעמוד זה תוכלו גם להתעדכן לגבי שוברים פעילים שעדיין ממתינים למימוש.
אם מדובר בהזמנת מוצר - ניתן לצפות בהיסטוריית הזמנת המוצרים תחת לשונית "הרכישות שלי".
האם הקניה בטוחה?
הקניה באתר מאובטחת בטכנולוגיית SSL 128Bit שהוא התקן המוביל בעולם לאבטחת טרנזקציות כספיות. התשלום בכרטיס אשראי מאובטח בתקן PCI ע"י חברת הסליקה, ופירטי הכרטיס לא נשמרים אצלנו במערכת.
בא לי לראות יותר מההצעות ומהמוצרים שאתם מציעים, איך נרשמים לדיוור היומי שלכם?
אנחנו תמיד שמחים לצרף אלינו חברים חדשים! אפשר להרשם לדיוור דרך הכפתור "הרשמו למייל היומי" שמופיע בתחתית האתר.
כיצד ניתן להסיר את המייל שלי מרשימת הדיוור?
ניתן לבצע הסרה מהדיוור באחת מהדרכים הבאות:
א. להיכנס לדיוור שקיבלת וללחוץ על הכפתור "להסרה מרשימת התפוצה" שמופיע בתחתית הדיוור
ב. להיכנס ללשונית "ניהול הדיוור" שמופיעה אצלך תחת החשבון שלי ולבחור בהסרה מהדיוור
ג. לפנות אל שירות הלקוחות שלנו במייל support@baligam.co.il לבקשה להסרה
* ההסרה מהדיוור תיכנס לתוקף תוך 48 שעות מרגע אישור ההסרה.
לא מצאת מה שחיפשת?
צריכים עזרה? רוצים לברר משהו? אנחנו כאן בשבילכם!
כיצד משתמשים בשובר שרכשתי?
את הקופון ניתן למצוא בעמוד החשבון שלי באתר, תחת לשונית "הקופונים שלי" .
את הקופון ניתן להדפיס ולשים בארנק, בכיס או בתיק או פשוט להציגו דרך הסמארטפון (למעט בבתי עסק שעל גבי השובר שלהם מצוין במפורש כי יש להגיע אליהם רק עם השובר המודפס).
כשאתם רוצים לממש, גשו לבית העסק, מסרו / הציגו את הקופון וקבלו את ההטבה. שימו לב כי יש בתי עסק בהם נדרש לתאם מראש את מועד השימוש (כמו למשל תיאום מועד לעיסוי בספא).
כיצד ניתן לצפות בשובר או להדפיסו?
ניתן לצפות בשוברים הפעילים ואף להדפיס אותם מתוך עמוד החשבון שלי באתר, תחת לשונית "הקופונים שלי"
מה תוקף השובר שברשותי?
לכל עסקה באתר תוקף שונה. התוקף מצוין בעמוד העסקה ועל גבי השובר שרכשת.
אם לא ניצלתי את הערך המלא של הקופון בביקור אחד, האם אפשר להשתמש ביתרה מאוחר יותר?
לא, אלא אם נאמר אחרת בפרטי העסקה. לא ניתן לקבל זיכוי או מזומן עבור היתרה.
האם אני יכול לבטל את הקניה או להחזיר את הקופון?
כן, בהתאם לחוק להגנת הצרכן – עסקת מכר מרחוק. פרטים נוספים בתקנון.
ברצוני להדפיס קבלה על רכישת שוברים
ניתן להדפיס קבלה מתוך עמוד הקופונים שלי באתר, תחת לשונית "הקופונים שלי". רשימת השוברים שנרכשו מופיעה תחת הכותרת "היסטוריית רכישות".
מה אם בית העסק נסגר לפני שהשתמשתי בקופון?
פנו אלינו לקבלת החזר כספי
לא מצאת מה שחיפשת?
צריכים עזרה? רוצים לברר משהו? אנחנו כאן בשבילכם!
מה זמן האספקה של מוצר שרכשתי?
זמן האספקה משתנה ממוצר למוצר, ותלוי באופציית המשלוח שנבחרה – יש לעיין בעמוד המוצר על מנת להתעדכן בזמני המשלוח.
כיצד ניתן להחזיר מוצר?
ניתן להחזיר מוצר באריזתו המקורית בלבד, מבלי שנעשה בו כל שימוש, תוך 14 יום מיום קבלתו. לקבלת פרטים לגבי החזרת מוצר שרכשתם פנו אלינו
קיבלתי מוצר פגום - איך ניתן להחליף אותו?
על מנת שנוכל לדאוג לך להחלפה בהקדם האפשרי, יש לשלוח מייל למחלקת שירות הלקוחות עם תמונות שמראות את המוצר הפגום, ונציג ידאג לביצוע ההחלפה. פנו אלינו
ברצוני להדפיס חשבונית עבור רכישת מוצר
ניתן להדפיס חשבונית מתוך עמוד החשבון שלי באתר, תחת לשונית "הרכישות שלי". רשימת ההזמנות שנרכשו מופיעה תחת הכותרת "היסטוריית רכישות".
לא מצאת מה שחיפשת?
צריכים עזרה? רוצים לברר משהו? אנחנו כאן בשבילכם!
האם ניתן לשלם על החופשה בתשלומים?
כמובן! בהתאם למדיניות התשלומים באתר. לפרטים לחץ כאן
כיצד ניתן לפצל את התשלום על החופשה לכמה כרטיסי אשראי?
המערכת מאפשרת לפצל את התשלום עבור מספר שוברים שנרכשו באותה עסקה לכרטיסי אשראי שונים. על מנת לפצל תשלום יש לבחור באופציה זו במעמד התשלום, והמערכת תאפשר לכם להזין נתוני אשראי של מספר כרטיסים
מדוע המחיר הראשי המוצג לחופשה נמוך מהמחיר שמופיע לאחר שבחרתי את החופשה?
המחיר המוביל המוצג הינו המחיר הזול ביותר המוצע לחופשה. המחיר הוא לאדם בחדר.
מחירי החופשות משתנים בהתאם לתאריכים, הרכב הנופשים בחדר ועוד.
פירוט כל המחירים מצוין באותיות הקטנות, ויש לרכוש את מספר השוברים הרצוי בהתאם למספר הנוסעים.
ברצוני להדפיס קבלה על רכישת שוברים לחופשה
ניתן להדפיס קבלה מתוך עמוד הקופונים שלי באתר. רשימת שוברי החופשה שנרכשו מופיעה תחת הכותרת "היסטוריית רכישות".
שאלה בנוגע לביטולים או שינויים של חופשה שרכשתי באתר
כל שינוי או ביטול של חופשה שהוזמנה יתבצע ישירות מול חברת הנסיעות המפעילה את החופשה, וזאת בהתאם לתנאי הביטול וע"פ חוק הגנת הצרכן. פרטים נוספים בתקנון.
לא מצאת מה שחיפשת?
צריכים עזרה? רוצים לברר משהו? אנחנו כאן בשבילכם!